nicolesblogge

Alla inlägg under mars 2013

Av Nicole khouri - 29 mars 2013 17:26

 

Ville vara lite cool så jag målade mina läppar röda. Nagellacket är så himla snyggt eller hur?

Av Nicole khouri - 28 mars 2013 20:10

Ok.Veckor tog det inte men ett par dagar tog det innan jag bestämde mig hur jag skulle göra med bloggen. Jag har bestämmt mig att behålla bloggen men det finns en liten ändring, jag ska nämligen skriva tips,inspiration,boost och många fler saker som är intressant att läsa.Jag har ju gjort det innan men nu så ska jag inte blogga så mycket om mig.

Så ni får förvänta er grymma inspirationsbilder och fantastiska tips!! Då ses vi!!!

 


Av Nicole khouri - 26 mars 2013 18:55

Vad ska jag göra? Jag har inte bloggat på flera dagar och vet inte ens om jag ska fortsätta med bloggen.Ibland så känns det lite onödigt och till och med jobbigt att blogga för att jag har lagt ner så mycket tidav min vardag på det att ta foton,ladda upp på datorn och blogga om det.Jag har nån enstaka gång känt en tryck att jag MÅSTE blogga och att jag måste göra inlägg varje dag och ibland så blir det för mycket!

Klart att jag har tyckt att det har vart kul med bloggen.Jag har fått helt underbara kommentarer och jag har tyckt att det var roligt att dela med sig av min vardag men under de här dagarna som jag inte har bloggat så har det kännts en stor lättnad faktiskt jag behövde inte tänka på bloggen alls att jag skulle behöva ta en outfit bild,leta efter inspiration på datorn och sedan göra ett bra inlägg,jag har inte behövt tänka på det.Jag har istället kunnat fokusera mig mer på skolan,kompisarna och alla saker i vardag som jag behövde göra.

Så vad ska jag göra då jag älskar att blogga när jag får tid till det och verkligen vill blogga, men det är inte alltid det händer. Min vardag är lättare utan bloggen och jag får tid till det jag vill ta tag i utan bloggen.

Vad tycker ni då ska jag fortsätta blogga eller inte?

Om det blir några dagar eller veckor så kommer jag att återkomma med ett svar på hur jag tänker göra OK?

                                  Då ses vi iallafall nån gång!

                                          HEJ DÅ 

Av Nicole khouri - 20 mars 2013 15:34

Hej idag så har jag vart i skolan och kl fem så ska jag gå på fotbollsträning.Det här åt jag till mellanmål:

 

Jag åt bröd med mjukost på och så drack jag färskpreddad äppeljuice.

Av Nicole khouri - 19 mars 2013 15:17

   

 

Åh jag bara älskar mina leopardfärgade byxor och mitt nitarmband.  

Av Nicole khouri - 17 mars 2013 15:45

 

Guud det är ju bara 13 dar kvar tills jag ska till London!!! Jag har gjort ett litet kollage åt er som ni ser här ovanför!   

Av Nicole khouri - 17 mars 2013 14:55

Hej.Jag ville tipsa er om en grym serie som heter Teen Wolf och som kommer på MTV.Den handlar om Scott som en dag blir biten av en varulv och hela hans liv förändras.Den här serien är så spännande att man nästan biter av sina naglar (haha). Jag rekommenderar verkligen att ni ska se den!!!

 

Presentation


HEJ jag heter Nicole och jag är en tjej som fyller 11 år i April och jag skriver om mitt liv mode och annat kul.Jag bloggar väldigt ofta.Mina idoler är Taylor swift,Demi Lovato och Katy Perry.Hope you like my blog:)!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra på min blogg?
 Videor
 Smink
 Outfits & Klädtips
 Musik & Kändisar
 Tipsa om grejor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards