nicolesblogge

Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Nicole khouri - 7 mars 2013 17:48

Hello. Idag så har jag vart i skolan till 13:30 och sen så gick jag em och åt mellenmål,jag åt ett gott färskt bröd.

 

Sedan när min mamma kom hem från jobbet så gick vi mot min skola för att ha ett utvecklingssamtal. Det var väldigt ljust ute men det blåste en del.    

Efter utvecklingssamtalet (som föresten gick väldigt bra) så gick jag och mamma hem för att vi skulle hämta min pappa för han skulle följa med oss till torget och köpa lite mat. Vi köpte bla chocklad och chips till mig för att imorgon så ska våran klass titta på film hela dagen och då så får man ha med sig chips,godis och dricka.Jag valde att ha med mig saft. Jag la allt i varsin plastpåse förutom saften då.  


Inte så bra bild men men..

                         


                                      Så det var min dag

                                         HEJ DÅ

Presentation


HEJ jag heter Nicole och jag är en tjej som fyller 11 år i April och jag skriver om mitt liv mode och annat kul.Jag bloggar väldigt ofta.Mina idoler är Taylor swift,Demi Lovato och Katy Perry.Hope you like my blog:)!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra på min blogg?
 Videor
 Smink
 Outfits & Klädtips
 Musik & Kändisar
 Tipsa om grejor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards