nicolesblogge

Alla inlägg under april 2013

Av Nicole khouri - 30 april 2013 18:07

Hej just nu så sitter jag på ett cafeé och jag hade med mig datorn och de hade WiFi så jag kan blogga :)

Jag är här på cafeét med min familj! Glad Valborg föresten! Kommer ni att gå och titta en majbrasa?

Jag kan säga att det kommer inte jag att göra, jag ska istället titta på Chalmers Cortége det är typ som en festival det är första gången jag går på det så jag vet inte riktigt hur det kommer vara men det verkar kul :)

Det kommer bilder ifrån Cortégen senare ikväll eller imorgon vi får se men tills dess hejdå!!

 

                                          Den här bilden tog jag nyss med webkameran:

 

Av Nicole khouri - 29 april 2013 21:25

Glöm nu inte att ge tips på vad jag ska göra för videor!!

Av Nicole khouri - 28 april 2013 20:02

Heyy, idag så har jag vart och spelat fotbollsmatch (igen) kom hem för typ en timme sen. Det blev 1-1 i matchen. Det var tänkt att jag skulle till backaplan vid typ 2-tiden men det blev inte av. Jag vet inte riktigt vad mer jag ska säga bara hej och hej då!!

                                    

                                 Bjuder på en lite ego-pix bild på mig haha!! ;)

 

Av Nicole khouri - 27 april 2013 12:28

Jaa bra jobbar Tuve tjejer!! Vi vann matchen med 7-2. 

Första halvleken:

Först så tog vi bemmanet snabbt och gjorde ett mål sedan efter ett tag så lyckades vi göra ett till. Sen så tappade det sig lite och de gjorde 2 mål de med.


Andra halvleken:

Nästa halvleken så gick det riktigt bra och tack vare ett inkast och ett snyggt skott så ledde vi med 3-2 sedan så var det våran hörna och då gjorde vi ett till mål!!

 

Tredje halvleken:

Motståndarlaget gjorde faktiskt två självmål för att vi sprang fram och stressade dem sedan så gjorde vi ett mål till och då så vann vi hela matchen yehh!!! ;)

 

Älskar er Tuve tjejer!!                                Hej då ;)

Av Nicole khouri - 27 april 2013 09:38

 

Ska dra till fotbollsmatch nu önska mig lycka till ;)

Av Nicole khouri - 26 april 2013 18:47

 

ÅHH JAG BARA ÄLSKAR BEN & JERRY´S UNDERBARA GLASS!! IDAG SÅ PRÖVAR JAG PEANUT BUTTER CUP!! DEN ÄR SUPERGOD!!

Av Nicole khouri - 26 april 2013 14:21

JAG VANN!!!! Jag vann en berättelsetävling!! :D Det är så här att sexorna i våran skola gjorde en egen skoltidning och i tidningen så fanns det en tävling som gick ut på att man ska göra en egen berättelse på max 3 A4 papper och då så vann jag!!! En i våran klass kom 2:a och jag kom 1:a jag är så sjukt glad över det :D!!! Jag vet inte om jag kom 1:a av alla i hela skolan men jag vann iallafall mot både fyra A och B!!!


Jag är så sjukt glad över det här för att jag älskar att skriva och att läsa så det här passade mig perfekt!!! Jag vann godis,ett diplom och att jag fick vara med i deras tidning, de ska ta kort på mig och så!!!! :D

 

Min berättelse heter Ensam Kvar!

 

       

SOM SAGT SÅ ÄR JAG SJUKT GLAD ÖVER ATT JAG VANN TÄVLINGEN!!! :D 

                                              HEJ DÅ!!!!! :D

Av Nicole khouri - 26 april 2013 06:53

Godmorgon allihopa! Det är fredag ju yehh!! :) Jag vaknade en halvtimma tidigare så jag hinner blogga lite innan jag äter frukost och gör mig iordning. Jag slutar tio i två idag yehh! Fredag är den dagen vi slutar tidigast på hela veckan skönt! Jag längtar tills ikväll för att då så ska jag ha en myskväll med Pringels och glass! Mums ;) 

                           Jag har ju inte gjort iordning mig så jag bjuder på en bild från förrigår:

 

Hoppas ni får en tervlig fredag hej då ;)


Presentation


HEJ jag heter Nicole och jag är en tjej som fyller 11 år i April och jag skriver om mitt liv mode och annat kul.Jag bloggar väldigt ofta.Mina idoler är Taylor swift,Demi Lovato och Katy Perry.Hope you like my blog:)!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra på min blogg?
 Videor
 Smink
 Outfits & Klädtips
 Musik & Kändisar
 Tipsa om grejor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards