nicolesblogge

Alla inlägg under januari 2013

Av Nicole khouri - 31 januari 2013 15:56

Hej jag är ju sjuk men det betyder inte att det inte kommer en outfit!

     

Onepice-Lindex

Hehe det här får väll bli min outfit för dagen hehe!



Av Nicole khouri - 31 januari 2013 08:52

Hej jag är tyvär sjuk :( Jag har jätte ont i huvudet och lite förkyld men jag tänkte iallafall köra en dagens inspirations bild!

 

Hittade den här  bilden på en blogg som heter caty.nu

Av Nicole khouri - 30 januari 2013 15:28

...hjälpa mig att komma på vad jag ska blogga om det är så svårt att komma på något bra så snälla hjälp mig!

Av Nicole khouri - 28 januari 2013 19:24

Hej min pappa har vart i Stockholm i fyra dagar och idag kom han hem med massa fina grejer både till mig,min syrra och min mamma.Min syster fick en tröja ifrån Hollister och ett fint armband.Min mamma fick en mobil och ett par armband.Jag fick några snygga guldiga armband  och en body splash fån Hollister.

   

Body splashen luktar supergott det kan jag lova hehe!




Av Nicole khouri - 27 januari 2013 15:09

Hej jag har just kommit hem ifrån Backaplan och jag var där med min syster och min kompis jag köpte ingenting men ja åt däremot på Paprika det är ett grymt matställe med väldigt goa sallader :)

   

Jag hade på mig det här:

 

Vi ses!

Av Nicole khouri - 26 januari 2013 10:56

Hej som ni ser så har jag en ny header och en ny bloggdesign,jag har ju bytt väldigt mycket den senaste tiden men nu blev jag verkligen nöjd och jag ska ha det så här ett tag nu =)

Vad tycks?

Av Nicole khouri - 25 januari 2013 19:01

Hej jag målade mina naglar igår så här blev dem:

 

Vad tycks?

Och så hade jag flätor till skolan idag.

 

Vad tycks?

Av Nicole khouri - 24 januari 2013 15:04

Hej vad tycker ni om den här toppen hissar ni eller dissar ni den?

   

Nicoles hiss/diss: Jag hissar den här toppen verkligen,för det första för att jag älskar volanger och för det andra jag älskar färgen.Kanske köper den vem vet?

                                                      Vad tycker ni om toppen hiss eller diss?

Presentation


HEJ jag heter Nicole och jag är en tjej som fyller 11 år i April och jag skriver om mitt liv mode och annat kul.Jag bloggar väldigt ofta.Mina idoler är Taylor swift,Demi Lovato och Katy Perry.Hope you like my blog:)!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra på min blogg?
 Videor
 Smink
 Outfits & Klädtips
 Musik & Kändisar
 Tipsa om grejor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards