nicolesblogge

Alla inlägg under maj 2013

Av Nicole khouri - 31 maj 2013 21:15

Hej! Jag sprang ner till butiken och köpte lite glass! Jag köpte en ny sort som jag aldrog har prövat innan -Godisglass- den var jätte god rekomederar verkligen den!:)

   

HEJ DÅ <3

Av Nicole khouri - 31 maj 2013 12:30

Hej jag hade tänkt att tipsa en blogg så här är den!!

Det är en tjej som är med i ett gäng som heter The Kick Back Pack och det är fem tjejer som har varsin coola och unika blogg! Jag följer tre av dem! Nu tänker jag tipsa om en av tjejerna!!

Hon heter Katarina men kallas Caty och hon är en jätte cool tjej som älskar musik!! Hon har en väldig cool stil och hon bloggar väldigt ofta!!! Kolla in hennes blogg jag lovar ni kommer inte ångra er!!

http://werun.se/caty/

 

 

   

Det var lite bilder på söta och coola Caty!

Det här var faktiskt ett tidinställt inlägg så jag gör det en dag men lägger ut det en annan så just nu är jag väl i skolan haha!! :)




Av Nicole khouri - 31 maj 2013 07:03

Bagette och vaniljyogurt: nom nom nom nom nom!!!!<3

Av Nicole khouri - 30 maj 2013 19:39

Hej:) Idag så har jag vart på stan med mamma och jag har köpt ett par shorts! Vi har även fikat på ett cafeé:)

   

Vad tycks?

Av Nicole khouri - 30 maj 2013 17:12

Hej!!
Jag sitter och väntar på bussen! Jag ska och möta upp mamma på backaplan för att sedan åka till stan och shoppa så det ska bli kul!! Hej då!

Av Nicole khouri - 29 maj 2013 18:55

Heeeej!!!
Har kommit hem från träningen och just nu så sitter jag och äter!! Fotboll äger verkligen!!:D
Har inget mer att skriva så HEJ DÅ<3

Av Nicole khouri - 29 maj 2013 07:56

God morgon<3 

idag så har vi sovmorgon:) Sjukt skönt att kunna få sova lite till! Önskar alla skoldagar var såhär ;)

Igår på brändbollen så glömde jag att ta foton och spela in en video! Sorry :( Men när man har kul så glömmer man liksom hehe!!


Kommer nog uppdatera mer sen! Vi får se om jag hinner men jag tror det!!:)


 

Ses<3

Av Nicole khouri - 28 maj 2013 16:50

Hej! Sorry för att jag inte har bloggat på ett tag men har helt enkelt glömt!

Idag så slutade jag faktiskt typ halv fyra för att vi hade RUN ( Rörlig Ungdom Nu) och det var sista gången så vi hade som en avslutning med olika aktiviteter utomhus så det var kul!

  

Jag har även bakat chockladbollar för att idag så ska jag på ett föräldrarmöte,det är lite speciellt den här gången för då får även barnen följa med på föräldrarmötet! Jag har bakat för att efteråt så ska vi köra brändboll och efter det så ska vi fika! Man få ha med sig piknikkorg och filt :) Nu får jag bara hoppas att mina föräldrar inte skämmer ut mig när dem spelar brändboll!!

 

Bilder eller en video kommer från brändbollen!!

                                                                                               

 

Presentation


HEJ jag heter Nicole och jag är en tjej som fyller 11 år i April och jag skriver om mitt liv mode och annat kul.Jag bloggar väldigt ofta.Mina idoler är Taylor swift,Demi Lovato och Katy Perry.Hope you like my blog:)!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra på min blogg?
 Videor
 Smink
 Outfits & Klädtips
 Musik & Kändisar
 Tipsa om grejor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards