nicolesblogge

Alla inlägg under december 2012

Av Nicole khouri - 30 december 2012 13:38

Jag har köpt ett par nya mjukisbyxor från KappAhl så här ser de ut:       Vad tycks?

Av Nicole khouri - 29 december 2012 17:46

Gud vad det är svårt att komma på vad man ska ha som nyårslöfte men jag har faktiskt kommit på ett men jag kanske kommer på något bättre eller varför inte ha flera löften men här är mitt iallafall:Böja vara ute mera,typ som att gå ut och springa någon dag i veckan så det var mitt nyårslöfte vad är erat?

Av Nicole khouri - 28 december 2012 22:31

HEJ anledningen till att inlägget heter Dåig och bra dag typ? är för att jag vaknade imorse,och hade ont i halsen och hostade riktigt mycket sen så satt jag och tittade på tv och hade ont i halsen sen så kl:17:00 så åkte jag och pappa till akutmottagningen för att se vad som var fel på min hals.Vi satt och väntade i väntrummet i 2 timmar sen så fick vi gå in och jag måste tydligen ta hostmedecin som smakar BLÄ!! men det braiga var att vi fick veta vad det var med min hals men det dåliga är att jag måste ta BLÄÄ-MEDECIN  och så tar jag sånna här tabletter som faktiskt smakar gott så det är bra  vi ses!!

Av Nicole khouri - 28 december 2012 22:16

Hej jag har ju inte visat mina julklappar men jag vet att det är lite sent och så men bättre sent än aldrig eller hur så här är julklapparna:    en hårmunk och så fick jag även massor av   pengar haha men det var det ända jag fick i julklapp men jag fick etttusen kronor så med de pengarna kan jag köpa det jag vill och så så jag är nödj!

                                   HAR NI FÅTT DE NI ÖNSKADE I JULKLAPP? OCH ISÅFALL VAD FICK NI?

Av Nicole khouri - 26 december 2012 18:31

Hej jag har köpt nya byxor hos Beneton kolla in     de kostade egentligen 199 kr men det var 30% så det blev 140 kr istället man får ju passa på nu när det är mellandagsrea och allt hahaha!

Av Nicole khouri - 25 december 2012 21:58

                         Här är världen coolaste gäng det är  

                                     The kick back pack är 5 tjejer som alla har varsin blogg.Alla har en egen unik stil och de skriver om sitt liv här är tjejerna            keela 

                Hon heter Michaela och är 22 år.Hon är en riktig cool tjej som kommer från Ljusdal och som har ett väldigt roligt mål i livet nämligen att få krama en panda innan hon dör hahah men hon har fler mål i livet som att få många tjejer att tycka om sig själva och få större självförtrående och det tycker jag är helt fantstiskt!                                                                                                                                                              

                                                                       Hon har även en jättecool klädstil som är typ sketh/söt stil   Och så har hon så fint hår och supersöta ögon                         

 

 

                                         enkelt sagt hon är  FANTASTISK 

 

 

                           CATY

           Hon heter Katrina Testad men hon kallas Caty hon bor ihop med sin pojkvän Matias och sin så söta hund Sam.Hon älskar att åka snoboarding och det coolaste hon har ett eget klädmärke,SWAG,hon som alla andra i The Kick Back Pack kämpar för att insperera tjejer att våga ta för sig och våga vara sig själv och det är fantastiskt!   Hennes supersöta chiuaha Sam är supersöt                          Och så har hon världens sötaste och coolaste stil

       Och så är hon deutom så söt<33  

 

                                                            HOFH

              Hon heter Johanna Simfors  och bor i Jönköping och hon bloggar om bantningstips och hon säger själv "här kommer du inte lära dig att få en platt mage" utom på hennes blogg så försöker hon få alla att må bra och det har hon faktiskt lyckas med för varje gång man är inne på hennes blogg så blir man glad, hon är fantastisk!  och desutom så är hon så himla snygg   och hennes leende är helt fantatiskt!  

                                                  
                                        EPICFAIL

         Hon heter Moa Murderess och är 18 år och hon bor i Stockholm hon är lite knasig men hon älskar att bjuda på sig själv.Hon skriver om kläder,styling,humor men framförallt självförtroende hon vill att alla ska ha bra självförtroende och det är fantastiskt!  Hon har även en mycket cool stil     

                                                  KANDY LANDY

 

                          Hon heter Vira och är en riktig cool tjej som fyller sin blogg med massor av pepp och inperation hennes mål är att uppmuntra hennes läsare till bättre självförtroende och självkänsla,att de ska våga ta för sig och våga vara sig själva och att det är hennes mål det är fantastiskt!  Hon har även en så himla söt katt ,Sälen heter hon och hon är supersöt  Plus så har hon supersnyggt hår   och det var hela gänget i The Kick Back Pack 

Av Nicole khouri - 25 december 2012 20:40

..så här ser de ut    jag älskar de här tofflorna för de är både bekväma och söta jag brukade inte ha tofflor på mig men när tofflorna är så här söta då kan man inte nej då kan man faktiskt inte låta bli att ta på sig de.

Av Nicole khouri - 25 december 2012 20:30

  Ben och Jerry eller håller ni inte med? jag brukar inte äta Ben och Jerry så mycket men när jag väl smakade den så fattade jag inte varför jag inte brukar äta det



          P.S jag har ätigt Ben och Jerry förut men det jag säger är att jag äter det inte ofta

Presentation


HEJ jag heter Nicole och jag är en tjej som fyller 11 år i April och jag skriver om mitt liv mode och annat kul.Jag bloggar väldigt ofta.Mina idoler är Taylor swift,Demi Lovato och Katy Perry.Hope you like my blog:)!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra på min blogg?
 Videor
 Smink
 Outfits & Klädtips
 Musik & Kändisar
 Tipsa om grejor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards