nicolesblogge

Alla inlägg under februari 2013

Av Nicole khouri - 28 februari 2013 19:55

Jag filmade den här videon för tre dagar sedan :)

Av Nicole khouri - 28 februari 2013 15:00

Hej jag tänker visa 2 outfits. Den outfiten som jag hade igår och den som jag har idag. 

Så här kommer dem:

Den här outfiten hade jag på mig igår!

 

Och den här har jag på mig just nu!  

 

  

                                                     Vad tycks?



Av Nicole khouri - 26 februari 2013 21:06

Den här videon filmade jag för 2 dar sedan jag hade tänkt lägga ut den då men jag glömde bort det men nu finns den uppe iallafall.

Av Nicole khouri - 26 februari 2013 19:56

Hej jag ska gå rakt på sak man brukar ju säga att diamanter är en flickas bästa vän men nej idag så min bästa vän soffan hehe! Jag sitter i soffan med min one pice och fixar mina naglar. Det är faktist rätt avkopplande.Pröva det någon gång.

  

                                                  
     Brukar ni fixa era naglar ibalnd?

Av Nicole khouri - 26 februari 2013 16:53

Av Nicole khouri - 25 februari 2013 19:47

HEJ jag ville bara påmmina om frågestunden!

 

Av Nicole khouri - 23 februari 2013 22:18

Ja jag vet att det var väldigt länge sedan jag gav er en inspirationsbild men nu kommer en riktigt grym bild:

  Ni kanske inte tycker den här outfiten är så grym men det gör jag. Jag  kanske inte har berättat det men jag gillar typ sketh/street stil för att det är både  annorlunda och coolt. Jag vet inte om jag vågar bära det själv men kanske när jag blir lite äldre kanske då.


                                 Gillar ni street/sketch stilen?

                                 Om inte vilken stil gillar ni?

Av Nicole khouri - 23 februari 2013 16:45


Presentation


HEJ jag heter Nicole och jag är en tjej som fyller 11 år i April och jag skriver om mitt liv mode och annat kul.Jag bloggar väldigt ofta.Mina idoler är Taylor swift,Demi Lovato och Katy Perry.Hope you like my blog:)!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra på min blogg?
 Videor
 Smink
 Outfits & Klädtips
 Musik & Kändisar
 Tipsa om grejor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards