nicolesblogge

Alla inlägg under juli 2013

Av Nicole khouri - 30 juli 2013 13:00

     

Det här är då det jag har på mig idag! Jag ska lite snabbt till Stadium för att kolla på lite linnen<3

Sedan så ska jag,mamma och syrran till några vi känner och så ska vi vara där ett tag! Det är hur dagens planer ser ut idag men vi ses!!



Av Nicole khouri - 29 juli 2013 16:42

Vad tycker ni då?

Av Nicole khouri - 28 juli 2013 23:09

 

HEJ<3


Som jag redan har sagt så åt vi Ben & Jerrys när vi hade en sleepover  och vi åt den ass goda smaken Half Baked!! 


Vilken smak är eran favorit?


Av Nicole khouri - 28 juli 2013 15:00

 

Älskar den här snygga färgen<3

Av Nicole khouri - 28 juli 2013 12:26

Så vad tycks!!

Av Nicole khouri - 28 juli 2013 12:01

Hej!

Har skaffat en liten pil i hörnet av bloggen och det är en scroll to the top pil och om du klickar på den så hammnar du atomatiskt högst upp på bloggen:) Tror ni fattar om ni gör det!!

 

Det är den där lilla svarta pilen!!

Av Nicole khouri - 27 juli 2013 21:13

Som jag sa så var jag på nordstan igår med min kompis Nicole och vi fikade på Expresso House det här är vad vi köpte!


                                   Jag drack en av de stora drickorna och så åt jag cookien!!

 

Det var verkligen jätte gott och drickan heter Iceshai!


När vi var på väg hem så gick vi in på Hemköp och köpte lite fredagsmys som vi senare på kvällen åt på samtidigt som vi tittade på filmen Små Gula Citroner!! Den var jätte bra!

 


Sedan så sovde hon över två nätter och sen idag så åkte hon hem!! Det har  verkligen vart jätte kul de senaste dagarna och jag vill gärna göra om det! 


Den andra kvällen köpte vi Ben & Jerrys men det kommer i ett annat inlägg hehe!!<3

Av Nicole khouri - 26 juli 2013 18:38

Heeej! Igår så sovde min undebara kompis Nicole över hos mig och tja vi har ju samma namn så jag blir ju aotumatiskt "Lillnicole" när vi ses och tja hon blir ju "stornicole"!!

Vi var i stan igår och vi fika på Expresso House! Bilder kommer!!!

Här är en bild på oss iallafall!!

 

Hon är några år äldre än mig men vi har lika roligt ändå!! Vi har faktiskt känt varandra i 8 år!!


Ses<3


Presentation


HEJ jag heter Nicole och jag är en tjej som fyller 11 år i April och jag skriver om mitt liv mode och annat kul.Jag bloggar väldigt ofta.Mina idoler är Taylor swift,Demi Lovato och Katy Perry.Hope you like my blog:)!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra på min blogg?
 Videor
 Smink
 Outfits & Klädtips
 Musik & Kändisar
 Tipsa om grejor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards