nicolesblogge

Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Nicole khouri - 8 maj 2013 19:19

Regn idag buuuu :( Ja som ni nog har förstått så har det regnat idag :( Jag hatar verkligen regn, det gör typ att allt blir så himla dåligt!!  Inte nog med att det har regnat vi har också tittat på en film om en tjej som berättade om när hon hade cancer och jag har aldrig gillat att titta på sånt, det känns som om mina ben är svaga och det gör ont i mig lite och idag så blev det för mycket. Jag blev så svag och jag började må illa och så fick jag ont i huvudet! Det kändes som om jag skulle spy! Jag fick sätta mig utanför klassrummet och vila ett tag. När filmen var slut så kändes det mycket bättre. Ja som ni nog förstår så har det inte precis vart en av mina bästa dagar idag men som tur va så har vi ledigt imon och fredag sedan så har vi studiedag på tisdag! 

 

Dumma regn!

Presentation


HEJ jag heter Nicole och jag är en tjej som fyller 11 år i April och jag skriver om mitt liv mode och annat kul.Jag bloggar väldigt ofta.Mina idoler är Taylor swift,Demi Lovato och Katy Perry.Hope you like my blog:)!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra på min blogg?
 Videor
 Smink
 Outfits & Klädtips
 Musik & Kändisar
 Tipsa om grejor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards