nicolesblogge

Alla inlägg den 12 juli 2013

Av Nicole khouri - 12 juli 2013 18:58

Nagellack är både snyggt och roligt men det är inte så kul när resultatet inte blir som man vill och det slutar med att man har nagellack över hela händerna och att naglarna bara ser fula ut! Tro mig det har hänt mig fler än en gång! Men hur gör man för att det ska bli bra då? Här kommer några tips!


Baslack: Börja alltid med ett bra baslack! Det förhindrar att dina naglar blir missfärgade och det vill man ju inte så gläm inte baslacket!!

 

Inte så mycket..: Ta inte så mycket nagellack på nageln för då tar det längre tid att torka och resultatet brukar bli mycket finare med ett litet tunnare lager!!

 

Låt det torka: Låt nagellacket torka ordentligt! Även om det ser torrt ut så är det inte alltid det! Så vänta helst 5-10 min innan du börjar pilla på naglarna!

 

 

Topplack: När du är klar och det har torkat så ta på ett bra topplack för att nagellacket ska hålla längre!

 

Opps!: Om du har råkat måla utanför nageln så ta det bara lugnt det finns en lösning! Ta bara en bommulspinne och så häller du lite nagelborttagning på den sen så är det bara att dra över bommulspinnen på de ställen du har missat nageln!

 

 

Så det var alla mina tips hoppas ni gillade dem! <3

Av Nicole khouri - 12 juli 2013 18:45

Hej<3 Idag så har jag vart på stranden igen hehe!! Jag är typ på stranden varje dag haha men man får ju passa på nu när det är så himla fint väder!! Vattnet var ganska kallt i början men när man hade vart inne ett tag så blev det väldigt skönt:)


På söndags så hoppas jag att jag kan åka till Liseberg med en kompis för trots att jag har guldpass så har jag inte vart där så många gånger i år!!

  

Jag kände att jag bara måste ha med den här bilden för den är ju så fin eller hur?!


HEJ DÅ<3




Presentation


HEJ jag heter Nicole och jag är en tjej som fyller 11 år i April och jag skriver om mitt liv mode och annat kul.Jag bloggar väldigt ofta.Mina idoler är Taylor swift,Demi Lovato och Katy Perry.Hope you like my blog:)!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra på min blogg?
 Videor
 Smink
 Outfits & Klädtips
 Musik & Kändisar
 Tipsa om grejor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards