nicolesblogge

Alla inlägg den 19 april 2013

Av Nicole khouri - 19 april 2013 21:23

 

Av Nicole khouri - 19 april 2013 17:21

Hej nu kommer bilder från London del 2!!


 Gillar verkligen den här bilden där man får se Tower Bridge och lite annat fint från London!! ;)

                                             Fina Towe Bridge!! :)

 

Jag fotade precis under Tower Bridge och jag tycker att det blev ett super coolt foto speciellt med solen som kikar fram!!

 

Ok, den här desserten har inte så mycket med London att göra men jag tyckte att den här lilla pajen var så god och fin så jag ville att ni skulle få se den!!

 

Min födelsedagstårta!! Jag fyllde ju år där och då fick jag en så fin (och god) födelsedagstårta!!

 

Det var alla bilder för den här gången men det kommer en del 3 där ni får se alla bilder ifrån Madame Toussands Vaxmuseeum. Men tills dess så hörs vi ses ;)



Av Nicole khouri - 19 april 2013 16:05

Yehh, nu så är jag frisk igen det var skönt ;) Idag är det Fredag woho!! Jag älskar verkligen fredagar även fast det vart en skit dag i skolan!! I min familj äter vi extra god mat på fredagar som tyo oxfile eller nåt sånt, det blir oftast nåt slags kött!! Jag får även lov att äta glass efter maten yehh!! Jag äter bara glass på fredagar eftersom att glass inte är så nyttigt! Men nu så ska jag fortsätta att lyssna på musik och njuta av fredagen ;)!! <3

 

Presentation


HEJ jag heter Nicole och jag är en tjej som fyller 11 år i April och jag skriver om mitt liv mode och annat kul.Jag bloggar väldigt ofta.Mina idoler är Taylor swift,Demi Lovato och Katy Perry.Hope you like my blog:)!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra på min blogg?
 Videor
 Smink
 Outfits & Klädtips
 Musik & Kändisar
 Tipsa om grejor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards