nicolesblogge

Alla inlägg den 7 april 2013

Av Nicole khouri - 7 april 2013 14:27

Hej jag ville tipsa om en låt som heter We ride med Rihanna. Den här låten är så grym ni måste lyssna på den. Sök bara på We ride Rihanna på Youtube så kommer den!!

 

                                            Bild på Rihanna från musikvideon:

                                

Av Nicole khouri - 7 april 2013 14:17

Nu så är jag hemma i Sverige igen. Jag kom hem igår (Lördag) men jag orkade inte blogga då för att vi hade åkt långt med flygplanet och jag var trött. Men idag så är jag inte lika trött och nu så kan jag blogga igen. Det har vart helt underbart i London, jag har sett en massa saker som är så coola :D

Det kommer komma en London Haul och en annan video där ni får följa med mig lite när jag var i London (För att jag filmade lite när jag var där). Då ses vi snart hej då!!!

                                       Bild ifrån London.

 

P.S det kommer fler bilder ifrån London!!

Presentation


HEJ jag heter Nicole och jag är en tjej som fyller 11 år i April och jag skriver om mitt liv mode och annat kul.Jag bloggar väldigt ofta.Mina idoler är Taylor swift,Demi Lovato och Katy Perry.Hope you like my blog:)!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra på min blogg?
 Videor
 Smink
 Outfits & Klädtips
 Musik & Kändisar
 Tipsa om grejor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards