nicolesblogge

Alla inlägg under juni 2013

Av Nicole khouri - 8 juni 2013 14:30

Hej!

Jag älskar att leta inspiration på nätet och att dela det med er så här kommer dagens inspirationsbild:

 

Sötaste bilden eller?

Hihi<3

Av Nicole khouri - 8 juni 2013 09:11

Jag har inte berättat det här men jag ska till Malta om bara en vecka!! Gud asså det är helt sjukt jag ska vara där i hela två veckor med familjen! Jag kommer att ha med mig datorn dit så att jag kan blogga!! Kameran kommer självklart också med så förvänta er många fina bilder! Kanske en video också men vi får se! Jag längtar sönder!!!!!


Lite bilder jag hittade från Malta och jag tror att några av dem är ifrån vårt hottel men är inte säker:

     

Förlåt för att några bilder blev små!


Av Nicole khouri - 8 juni 2013 08:38

Hello!

Igår så var jag mest bara hemma och chillade. Hade inte lust att blogga igår så jag gör det nu istället!

Igår så dushade jag och så städade jag rummet och det var typ allt jag gjorde förutom att sitta vid datorn 24/7!

Jag hade flätor på mig för att mitt hår skulle bli lockigt sen när jag tog ut det och det blev lockigt! Har tyvär ingen bild på det!

Men här kommer iallafall bilderna när jag hade flätorna på mig:

 

Hade på mig myskläder hela dagen!!

 

Hej då <3

Av Nicole khouri - 7 juni 2013 15:47

Här kommer ett par inspirations bilder!! Enjoy ;)

 

                                                                                                                                                                 

Det var alla gör idag hej då <3


Av Nicole khouri - 5 juni 2013 19:51

Hello! Jag kom just hem ifrån en träning det var kul förutom att en tjej tog ens boll hela tiden när man stod i kö föra att stjuta! Ingen annan tar hennes boll men hon tar våran! Jag gillar inte henne! 


Men förutom det så var träningen väldigt rolig :) Idag efter träningen så fick alla varsin pepsi yehh! hehe!

Det var allt så vi ses!!

                                        Här kommer lite gamla bilder:

 

 

Hej då<3

Av Nicole khouri - 5 juni 2013 10:15

 

Det här är det jag har på mina naglar just nu!

Vad tycks?

Av Nicole khouri - 4 juni 2013 21:03

Hej! Idag så har min klass vart på ett ställe som heter Härlanda kärl (vet inte om jag stavade rätt nu) och där så fick man sola och bada i en sjö! Det var verkligen roligt! Man fick ha med sig matsäck och pengar till glass så där satt vi,hela klassen och åt våran glass medans vi lyssnade på sjöns vågor haha!!:D


Här kommer ett par bilder som min vän Mimmie tog med sin mobil!!


 

Här passar vi lite boll!<3


 

   

 

Om ni vill gå in på Mimmies blogg så heter den mimmiestemer.blogg.se

Hej då<3

Presentation


HEJ jag heter Nicole och jag är en tjej som fyller 11 år i April och jag skriver om mitt liv mode och annat kul.Jag bloggar väldigt ofta.Mina idoler är Taylor swift,Demi Lovato och Katy Perry.Hope you like my blog:)!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra på min blogg?
 Videor
 Smink
 Outfits & Klädtips
 Musik & Kändisar
 Tipsa om grejor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards