nicolesblogge

Alla inlägg under juni 2013

Av Nicole khouri - 1 juni 2013 21:17

Hej nu så har jag kommit hem ifrån en dag  på stan! Jag har gjort väldigt mycket idag men det har vartit kul!!


Först på "morgonen" (klockan var typ tolv) så åkte jag,min mamma och min syrra till stan. Det var egentligen meningen att vi skulle gå runt i nån trädgårdsförening och sedan gå till en koisk och äta glass men det blev istället att vi tittade igenom en hel del affärer i Nordstan!  Shoppingberoende! Haha! 

Sedan så åkte vi till en resturang och mötte upp pappa, och så åt vi en god middag! 

 

Det började helt plötslig regna när vi satt utomhus och åt så vi fick sätta oss inne istället men som tur va så var vi typ klara!:) När regnet hade lagt sig lite så var jag och min syster väldigt sugna på mjukglass så vi promenerade från resturangen till Liseberg. Det var inte så långt!

 

Till sist så fick vi våran glass (mamma fick också en hehe) och så satt vi där på Liseberg och åt våra glassar haha! :D

 

 

       

Hej då<3

Av Nicole khouri - 1 juni 2013 16:17

Hej! Har precis ätit en god middag på en resturang efter att ha varit ute på stan med mamma och syrran i det fina vädret! :) Typiskt Sverige för typ exakt när vi typ ätit klart (vi satt utomhus) så började det ösregna!!! Så himla typiskt Sverige!!
Jag drack en god fanta exotic till middagen och det blev en ganska tidig middag!<3

Av Nicole khouri - 1 juni 2013 08:49

Glöm nu inte att skriva de mest galna och roligaste och ovanligaste frågorna EVER så blir jag jätte glad!!!

Presentation


HEJ jag heter Nicole och jag är en tjej som fyller 11 år i April och jag skriver om mitt liv mode och annat kul.Jag bloggar väldigt ofta.Mina idoler är Taylor swift,Demi Lovato och Katy Perry.Hope you like my blog:)!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra på min blogg?
 Videor
 Smink
 Outfits & Klädtips
 Musik & Kändisar
 Tipsa om grejor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards