nicolesblogge

Alla inlägg under juli 2013

Av Nicole khouri - 24 juli 2013 11:06

Asså nu har bloggen vart helt öde i typ en vecka eller nåt!! Jag är sjukt lesden för det men jag har typ inget att blogga om så om ni skulle kunna skriva vad ni vill se här på bloggen så skulle jag bli sjukt glad!!!

 

Ses

Av Nicole khouri - 18 juli 2013 18:00

 

Heej! Nu så ska jag ta en liten promenad med mamma och pappa i det fina vädret jag bloggar mer imon eller senare men vi ses!!

Av Nicole khouri - 17 juli 2013 11:45

Här är mina naglar som jag har just nu och nagellacket är från Claudia och heter PERIWINKLE! 

 

Man behöver nog 3 lager för att det ska få den färgen som det är i flaskan men här på bilden har jag bara ett lager! 


Seeesss<33


Av Nicole khouri - 16 juli 2013 12:42

Hej! Jag har nyss kommit hem från ett stort fält med jordgubbar! Hihi! Jag, mamma och pappa var där och vi plockade mycket goda jordgubbar!!

 

Visst ser det gott ut hihi!!


Av Nicole khouri - 15 juli 2013 12:41

Heeej! Jag bara älskar låten Miss Decibel av Medina!! Tycker verkligen det är en stor sommar hit!! Tänk dig att sitta i solen och lyssna på den här!! Lycka! 


P.S Spola fram till 0:34 om du vill komma till själva låten!!

Så Vad Tycks??

Av Nicole khouri - 14 juli 2013 22:29

Har börjat göra videos på Youtube och om ni vill prenumenera på mig så heter jag Nicole Khouri!! Har gjort två videos hitils och jag började idag!!

 

Så glöm nu inte att prenumenurera!!

Av Nicole khouri - 14 juli 2013 20:13

Heeej!! Jag har nyss provat en ansiktsmask som jag köpte i Ullared!

  

                            Haha konstig bild jag vet men kunde inte röra ansiktet!!  

Tycker verkligen om de här ansiktsmasken, min hy blev så len så tummen upp!!!!



Presentation


HEJ jag heter Nicole och jag är en tjej som fyller 11 år i April och jag skriver om mitt liv mode och annat kul.Jag bloggar väldigt ofta.Mina idoler är Taylor swift,Demi Lovato och Katy Perry.Hope you like my blog:)!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra på min blogg?
 Videor
 Smink
 Outfits & Klädtips
 Musik & Kändisar
 Tipsa om grejor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards