nicolesblogge

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Nicole khouri - 4 december 2012 15:25

HEJ nu så är det snart jul och då måste man ju självklart köpa  julklappar här är en lista på bra julklappar 

  • Presentkort
  • Biobesök
  • Utflykt-det kan vara till ett zo eller till eller till en fin plats där man kan ha picknik eller vad som helst
  • Nya sporter-det kan vara att man prövar på Judo,pilbåge,tennis,pingis,rida eller annat
  • Ett besök hos frisören-om personen vill ha en ny frisyr är det här perfeckt    

                                                  vi ses <3

                        

Av Nicole khouri - 4 december 2012 15:19

HEJ jag ville  tipsa er om en jätte snygg kjol från kappahal här är den   den kostar 199 kr och den är jättesnygg VI SES!!!!!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


HEJ jag heter Nicole och jag är en tjej som fyller 11 år i April och jag skriver om mitt liv mode och annat kul.Jag bloggar väldigt ofta.Mina idoler är Taylor swift,Demi Lovato och Katy Perry.Hope you like my blog:)!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra på min blogg?
 Videor
 Smink
 Outfits & Klädtips
 Musik & Kändisar
 Tipsa om grejor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards