nicolesblogge

Alla inlägg den 20 december 2012

Av Nicole khouri - 20 december 2012 16:03

HEJ här är dagens outfit     vi ses!!!!!

Av Nicole khouri - 20 december 2012 15:57

HEJ HÄR ÄR EN OUTFIT SOM JAG TOG KORT PÅ MIG MEN GLÖMDE LÄGGA UT HÄR PÅ BLOGGEN DET VAR ..EHH..JA JAG VET INTE VILKEN DAG DET VAR MEN HÄR ÄR IALLAFALL OUTFITEN   VI SES!!!!!!

Av Nicole khouri - 20 december 2012 15:23

förlåt för att jag inte har bloggat på länge men jag har haft fullt upp med julbakning,julshopping och skolan men nu så har vi fått lov och det är skönt.Idag fick vi ha en avslutnigsdag vi fick sitta i klassrummet äta pepparkakaor och göra julkort så himla mysigt sen så samlades hela skolan i gympasalen och lyssnade på en kör som sjöngde och så sjungde vi med och det var mysigt helt enkelt.

                                       HÄR ÄR JULKORTEN

                                                       VI SES!!!!!

             HAR NI GJORT JULKORT ÄN?????? 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


HEJ jag heter Nicole och jag är en tjej som fyller 11 år i April och jag skriver om mitt liv mode och annat kul.Jag bloggar väldigt ofta.Mina idoler är Taylor swift,Demi Lovato och Katy Perry.Hope you like my blog:)!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra på min blogg?
 Videor
 Smink
 Outfits & Klädtips
 Musik & Kändisar
 Tipsa om grejor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards