nicolesblogge

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Nicole khouri - 7 december 2012 19:03

HEJ  jag har ju inte gjort min julkalender på bloggen men det är för att jag inte har hunnit och så har jag inte orkat förlåt om ni blir beskvikna men min julkalender är nedlagd FÖRLÅT   

Av Nicole khouri - 7 december 2012 18:53

HEJ jag har inte bloggat på länge (förlåt) men för att återgälda det så tänker jag ge er ett tips här kommer det:JO DET ÄR EN LÅT SOM HETER ME AND YOU AV COCO JONES OCH  TYLER   JAMES WILLIAM DEN LÅTEN ÄR JÄTTE JÄTTE GRYM HÄR ÄR EN BILD UR MUSIKVIDEON    LÅTEN HAR LITE RAPP I DEN OCH DET ÄR DET JAG ÄLSKAR MEN OM NI VILL SE MUSIK VIDEON SÅ SÖKER NI PÅ ME AND YOU COCO JONES  

                                                                        VI SES!!!!!!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


HEJ jag heter Nicole och jag är en tjej som fyller 11 år i April och jag skriver om mitt liv mode och annat kul.Jag bloggar väldigt ofta.Mina idoler är Taylor swift,Demi Lovato och Katy Perry.Hope you like my blog:)!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra på min blogg?
 Videor
 Smink
 Outfits & Klädtips
 Musik & Kändisar
 Tipsa om grejor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards