nicolesblogge

Direktlänk till inlägg 25 december 2012

The kick back pack

Av Nicole khouri - 25 december 2012 21:58

                         Här är världen coolaste gäng det är  

                                     The kick back pack är 5 tjejer som alla har varsin blogg.Alla har en egen unik stil och de skriver om sitt liv här är tjejerna            keela 

                Hon heter Michaela och är 22 år.Hon är en riktig cool tjej som kommer från Ljusdal och som har ett väldigt roligt mål i livet nämligen att få krama en panda innan hon dör hahah men hon har fler mål i livet som att få många tjejer att tycka om sig själva och få större självförtrående och det tycker jag är helt fantstiskt!                                                                                                                                                              

                                                                       Hon har även en jättecool klädstil som är typ sketh/söt stil   Och så har hon så fint hår och supersöta ögon                         

 

 

                                         enkelt sagt hon är  FANTASTISK 

 

 

                           CATY

           Hon heter Katrina Testad men hon kallas Caty hon bor ihop med sin pojkvän Matias och sin så söta hund Sam.Hon älskar att åka snoboarding och det coolaste hon har ett eget klädmärke,SWAG,hon som alla andra i The Kick Back Pack kämpar för att insperera tjejer att våga ta för sig och våga vara sig själv och det är fantastiskt!   Hennes supersöta chiuaha Sam är supersöt                          Och så har hon världens sötaste och coolaste stil

       Och så är hon deutom så söt<33  

 

                                                            HOFH

              Hon heter Johanna Simfors  och bor i Jönköping och hon bloggar om bantningstips och hon säger själv "här kommer du inte lära dig att få en platt mage" utom på hennes blogg så försöker hon få alla att må bra och det har hon faktiskt lyckas med för varje gång man är inne på hennes blogg så blir man glad, hon är fantastisk!  och desutom så är hon så himla snygg   och hennes leende är helt fantatiskt!  

                                                  
                                        EPICFAIL

         Hon heter Moa Murderess och är 18 år och hon bor i Stockholm hon är lite knasig men hon älskar att bjuda på sig själv.Hon skriver om kläder,styling,humor men framförallt självförtroende hon vill att alla ska ha bra självförtroende och det är fantastiskt!  Hon har även en mycket cool stil     

                                                  KANDY LANDY

 

                          Hon heter Vira och är en riktig cool tjej som fyller sin blogg med massor av pepp och inperation hennes mål är att uppmuntra hennes läsare till bättre självförtroende och självkänsla,att de ska våga ta för sig och våga vara sig själva och att det är hennes mål det är fantastiskt!  Hon har även en så himla söt katt ,Sälen heter hon och hon är supersöt  Plus så har hon supersnyggt hår   och det var hela gänget i The Kick Back Pack 

 
 
Meia

Meia

26 december 2012 22:20

Ja. Det svåraste är nog texten. Vad ska man skriva liksom!
Kolla gärna min blogg kanske finns något för just dig?

http://Mejjsy.blogg.se

 
Meia

Meia

29 december 2012 16:04

Visst xD

http://Mejjsy.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nicole khouri - 16 augusti 2013 11:04

Hej bloggen!! Jag kommer att ta en liten bloggpaus nu och satsa mer på youtube!! Jag heter Nicole Khouri på YouTube!! Jag tycker att det är roligare att göra videos på yt än att blogga så för tillfället så kommer jag inte att blogga på ett tag!! ...

Av Nicole khouri - 14 augusti 2013 20:29

Av Nicole khouri - 10 augusti 2013 10:35


Hej! Igår så hade vi kräftskiva och det var väldigt gott! Jag verkligen älskar kräftor och räkor!!   Mmm supergott!! Gillar ni kräftor och räkor? ...

Av Nicole khouri - 6 augusti 2013 17:49

Vi spelade in videon igår! Vad tycks?

Av Nicole khouri - 6 augusti 2013 14:30

OMG Asså förlåt mig!! Jag glömde visa er bilderna från Malta men asså dagarna har bara gått och jag glömde men här kommer dem iallafall!   p.s det här är inte ALLA bilderna jag tog för om jag skulle lägt ut alla så skulle det typ blivit 200 st så...

Presentation


HEJ jag heter Nicole och jag är en tjej som fyller 11 år i April och jag skriver om mitt liv mode och annat kul.Jag bloggar väldigt ofta.Mina idoler är Taylor swift,Demi Lovato och Katy Perry.Hope you like my blog:)!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra på min blogg?
 Videor
 Smink
 Outfits & Klädtips
 Musik & Kändisar
 Tipsa om grejor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards