nicolesblogge

Alla inlägg under december 2012

Av Nicole khouri - 25 december 2012 13:11

    så jag valde  att måla naglarna röda  för jag kan inte göra typ snögubbar och annat så röda naglar få det bli. Är det någon mer än jag som känner sig fin med målade naglar man känner sig typ speciell på något vis haha hoppas ni fattar vi ses <3

Av Nicole khouri - 25 december 2012 12:49

Här kommer några fler bilder från igår det var så mysigt              de flesta bilderna var vid granen för att jag tyckte det kändes mer juligt då.Och förlåt för att jag inte tog kort på presenterna men som jag har sagt tidigare när man har kul så hinner man inte ta kort haha<3

Av Nicole khouri - 24 december 2012 19:34

AHH det är julafton och jag har haft så mysigt när man har mysigt så glömmer man att ta kort men här är iallafall några kort (de är bara på mig för min familj vill inte vara med på internet)     sista bilden blev lite suddig förlåt

Av Nicole khouri - 22 december 2012 18:50

Hej här kommer ett tips det är en serie i 24 delar som heter PAKTEN och den handlar om 12-åriga Malte som blir mobbad i skolan men är en av de få som kan se tomtenissar.En dag möter han flicknissan Lyda och de dras in i ett ävetyr på liv och död de måste nämligen hitta pakten för att inte ishäxan,Iceline, ska förinta alla tomtenissar.Den här serien är grym och den går på svt vardagar 15:55 man kan även se den på datorn på barnkanalen.se och senså kan du klicka dig fram till PAKTEN.


                                               HÄR ÄR EN BILD UR SERIEN                                                                                

                       vi ses!!

Av Nicole khouri - 21 december 2012 17:40

Slappa eller vad tycker ni jag älskat att slappa,liksom,bara ligga i soffan äta en klubba och vara innne på datorn eller titta på tv       


HAR NI SLAPPAT PÅ LOVET ÄN ? OM NI HAR FÅTT LOV FÖRSTÅS



Av Nicole khouri - 21 december 2012 16:44

 

HEJ igår kom pappa hem med en  julgran och vi pyntade den riktigt fint den blev guld och ni som undrar så är granen riktig inte plast vi ses!

Av Nicole khouri - 20 december 2012 16:03

HEJ här är dagens outfit     vi ses!!!!!

Av Nicole khouri - 20 december 2012 15:57

HEJ HÄR ÄR EN OUTFIT SOM JAG TOG KORT PÅ MIG MEN GLÖMDE LÄGGA UT HÄR PÅ BLOGGEN DET VAR ..EHH..JA JAG VET INTE VILKEN DAG DET VAR MEN HÄR ÄR IALLAFALL OUTFITEN   VI SES!!!!!!

Presentation


HEJ jag heter Nicole och jag är en tjej som fyller 11 år i April och jag skriver om mitt liv mode och annat kul.Jag bloggar väldigt ofta.Mina idoler är Taylor swift,Demi Lovato och Katy Perry.Hope you like my blog:)!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra på min blogg?
 Videor
 Smink
 Outfits & Klädtips
 Musik & Kändisar
 Tipsa om grejor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards