nicolesblogge

Alla inlägg under december 2012

Av Nicole khouri - 2 december 2012 16:07

HEJ är kommer en lista med grymma serier kolla in

  • Degrassi The Next Generetion  
  • Icarly                                           
  • Victorius                                         
  • Fångad                                      
  • Magi På Waverly Place          DET VAR MIN LISTA VI SES!!!!!!
Av Nicole khouri - 2 december 2012 15:51

HEJ HEJ här kommer en lista på filmer som är grymma kolla in

  • Mean girls                               
  • Lemonade mouth                     '
  • The Hungergames                      
  • Best Player                               det var min lista vi ses!!!!!!!!!!!!!!
Av Nicole khouri - 2 december 2012 15:44

HEJ HEJ jag sitter här och äter Kalla mandlar eller det är mandlar som man köper på Liseberg för jag var nämligen där igår men mandlarna smakar utsökt        vi ses:);)

Av Nicole khouri - 2 december 2012 14:45

Hej här är en lista på några riktigt grymma låtar kolla in

  • Good time Owl city Carly rae jepsen  
  • Cher Lloyd-Want u back                    
  • Katy Perry- Wide Awake                 
  • Demi lovato-Give you heart a break  
  • Kesha-die young                              
  • Bridgit Mendler- Ready or not           det var min lista vi ses!!!!!!!
Av Nicole khouri - 2 december 2012 14:36

Hej jag ville bara tipsa om en låt som framförs av Bridgit Mindler låten heter Ready or not och den är ass grym jag älskar låten här kommer en bild ur muskikvideon bilden är på Bridgit vi ses!!!!!!!!!!!!!!!                               

Av Nicole khouri - 2 december 2012 14:26

Hej här kommer Dagens Outfit   Här kommer en närmare titt på tröjan som föressten kommer ifrån Benneton   och här kommer en närmare titt på byxorna som är från Lindex  coh här kommer en bild på mig   vi ses :)

Av Nicole khouri - 2 december 2012 11:48

Hej hej och glad första advent här kommer lucka 2    det är på sommaren mer än så minns jag faktiskt inte men vi ses då hej då!!!!!!!!

Av Nicole khouri - 2 december 2012 11:45

hej och godmorgon jag ville visa er mina adventskalendrar 

Här är NR1 min fotbollstränare hade gett hela laget en sån här men jag och min syster delar den vi får en chocklad varannan dag men här är den   och här är den andra det är min egna och man får godis i den   den här godisen fick jag idag   själva "märket" om det är det rätta ordet att använda jo "märket" är det här   loko loko men vi ses då hej då!!!

Presentation


HEJ jag heter Nicole och jag är en tjej som fyller 11 år i April och jag skriver om mitt liv mode och annat kul.Jag bloggar väldigt ofta.Mina idoler är Taylor swift,Demi Lovato och Katy Perry.Hope you like my blog:)!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra på min blogg?
 Videor
 Smink
 Outfits & Klädtips
 Musik & Kändisar
 Tipsa om grejor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards