nicolesblogge

Alla inlägg under maj 2013

Av Nicole khouri - 26 maj 2013 21:12

Glöm nu inte att skriva frågor i kommentarerna och helst roliga,svåra,ovanliga och konstiga frågor men funkar bra med vanliga frågor också!


Ett exempel på en vanlig fråga:

Vad är din favorit färg?

 

Ett exempel på en ovanlig fråga:

Om du skulle vakna upp en morgon tre meter längre än vad du var igår och skriva ett sms till dina kompisar om det hur skulle sms:et se ut?

 

Hej då<3 Glöm inte att fråga frågor!!

 

Av Nicole khouri - 26 maj 2013 15:49

Hej! Sedan kl tolv så har jag och min familj vart här på en föreningsgrej och vi har grillat och spelat fotboll! Det har ändå vart ganska trevligt med tanke på att de är nästan bara vuxna och småbarn här!
Jag skriver mer när jag kommer hem tills dess HEJ DÅ<3
Gammal bild:

Av Nicole khouri - 25 maj 2013 18:48

   

Länken till Samiras blogg: http://we-break-it.bloggplatsen.se/

Av Nicole khouri - 25 maj 2013 18:45

 

Av Nicole khouri - 25 maj 2013 18:40

Hej då<3

Av Nicole khouri - 24 maj 2013 19:57

 

Fredagsmys!! Yeahhh!!! :D

Så himla grymt med Fredag äntligen helg!!!!!!!!!:):)

Den här helgen vill jag göra en massa saker inte bara ha en mys dag hemma! Sånna dagar har jag ju haft så många gånger redan! Så jag vill vara med kompisar,åka till liseberg,gå ut och springa och en massa andra saker!! :D

Av Nicole khouri - 24 maj 2013 14:47

Hej!

När jag var med Alice i tisdags så tog vi ett par bilder och här är dem:

     

 

 

                     

Jag verkligen älskar att fota det är typ som att fånga de fina sakerna i världen på en liten skärm hehe!! Ni som också är fotointreserade fattar nog vad jag menar. När jag har tagit in fotona på datorn så redigerar jag dem så att dem blir extra fina :)

Det var allt Hej Då<3


Presentation


HEJ jag heter Nicole och jag är en tjej som fyller 11 år i April och jag skriver om mitt liv mode och annat kul.Jag bloggar väldigt ofta.Mina idoler är Taylor swift,Demi Lovato och Katy Perry.Hope you like my blog:)!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra på min blogg?
 Videor
 Smink
 Outfits & Klädtips
 Musik & Kändisar
 Tipsa om grejor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards