nicolesblogge

Alla inlägg under maj 2013

Av Nicole khouri - 23 maj 2013 16:12

Hejj!
Idag,vid halv sex så har jag fotbollsmatch!!

Det första jag gjorde när jag kom hem från skolan var att göra matte läxan. Jag tänkte att det är bäst att göra klart den nu så man slipper göra det på helgen! Efter det så målade jag naglarna!!

Bild ifrån förr igår:

Av Nicole khouri - 22 maj 2013 15:36

 

Den här outfiten hade jag på mig igår men glömde lägga ut bilden på bloggen hehe!



Av Nicole khouri - 22 maj 2013 15:33

Hej!!

Igår så gjorde jag hemgjord glass av bara jordgubbar och äpple! Det var jättegott!!

 

Ses<3

Av Nicole khouri - 22 maj 2013 07:25

Godmorgon!!
Ja just nu så sitter jag och äter frukost!! Hade tråkigt så kunde passa på att blogga! Som ni nog förstår i rubriken så är skola inte nåt man längtar till precis men idag har vi gympa så det är iallafall kul:)
Ses!!

Av Nicole khouri - 21 maj 2013 15:43

Hej!

Här kommer ett par bilder som jag har tagit för längesedan men glömt lägga upp :)

 

 

Den här bilden har jag visat innan men den är så fin så jag visar den igen haha:)  

 

Det var allt!!

Hej då<3



Av Nicole khouri - 20 maj 2013 20:29

Jag tittade mig runt i rummet lite för att se om det fanns något kul att fota och då så såg jag min lilla växt på fönsterbrädan och då kom jag på att jag inte har vattnat den på typ evigheter!! Stackars växt den känner sig nog inte så bra nu :( Jag glömmer alltid bort att vattna den vet inte varför jag bara glömmer!! HAHA!!

 

Min lilla växt!! :)

Av Nicole khouri - 20 maj 2013 15:00

Hej!

Förlåt för dålig uppdatering men har inte orkat blogga!

Jag sa ju att jag skulle till Liseberg igår men precis när vi skulle åka så började det regna! Typiskt :(

Men vi åkte igår istället och det var jätte kul!! Efter det så gick jag och tittade på match på Rambersvallen med Alice och efter det så åkte jag och spelade match! Fotboll asså.

                                                   Gammal Bild

  

Hej då <3


Av Nicole khouri - 18 maj 2013 11:58

Hej!!

Idag så ska jag till Liseberg med familjen yehh!!<3 Vi ska vara där i ett par timmar och så ska vi även äta pizzabuffe så det ska bli gott!! Det här är första gången på året som jag åker till Liseberg och som varje år så kommer jag att köpa ett Guldpass!! Guldpass gör så att man får fri entre och får åka alla kalluseller i hela Liseberg gratis i ett år!! Men guldpasset kostar ju såklar men det fattar ni nog redan!

Men det ser jag fram emot men tills dess hej då <3

 

Presentation


HEJ jag heter Nicole och jag är en tjej som fyller 11 år i April och jag skriver om mitt liv mode och annat kul.Jag bloggar väldigt ofta.Mina idoler är Taylor swift,Demi Lovato och Katy Perry.Hope you like my blog:)!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra på min blogg?
 Videor
 Smink
 Outfits & Klädtips
 Musik & Kändisar
 Tipsa om grejor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards