nicolesblogge

Alla inlägg under maj 2013

Av Nicole khouri - 18 maj 2013 08:38

Tänkte börja med veckans blogg!!

 

Av Nicole khouri - 17 maj 2013 19:56

Hej har just ätit en god kräft middag! Jag älskar kräftor nom nom nom!!<3
Idag så har det vart typ 30 grader utomhus!! Svettas ihjäl! Men skönt med sol äntligen!! Aja det var allt hej då!!:)

Zzz

Av Nicole khouri - 16 maj 2013 18:36

Idag när jag kom hem ifrån skolan så var jag så trött så jag la mig ner i sängen och sommnade ända tills nu! Vet inte varför jag är så trött!! Kankse beror på att jag har haft prov och en jobbig dag i skolan idag!!

 

Hej då <3

Av Nicole khouri - 14 maj 2013 19:27

från min kompis Alice och jag har just ätit mat!! 

Idag så blev det en hel del inlägg och jag trodde faktiskt att det inte skulle bli några alls men det blev ju en del och det är ju bra :)

Det har vart en ganska bra studeidag så jag är faktiskt taggad för skolan imorgon!!


                                                   Gammal bild

 

Av Nicole khouri - 14 maj 2013 14:55

Just nu så sitter jag på bussen! Är påväg till en kompis!!

Av Nicole khouri - 14 maj 2013 13:40

Tjena!

Idag så är det studiedag och då är det ju självklart ingen skola! Yehh ledigt!! :)

Jag har bara vart hemma hela dagen och chillat!! Men jag kankse ska ringa någon kompis och se om den vill göra nåt! Jag kommer uppdatera mera under dagen men tills dess så ses vi! ;)

 

                                         

Av Nicole khouri - 13 maj 2013 20:31

Hej!!

Jag sitter och lyssnar på världens bästa låt som heter Stolthet!! Det är Stor och Dani M som sjunger den och den är så himla bra!!! Jag har mer och mer börjat gilla rapp, innan så har jag ju gillat rapp och lyssnat på någon enstaka rapp låt men nu så älskar jag verkligen rapp!! Har till och med en spellista på Spotify som heter "Rapp" haha! :)

  

   



Presentation


HEJ jag heter Nicole och jag är en tjej som fyller 11 år i April och jag skriver om mitt liv mode och annat kul.Jag bloggar väldigt ofta.Mina idoler är Taylor swift,Demi Lovato och Katy Perry.Hope you like my blog:)!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra på min blogg?
 Videor
 Smink
 Outfits & Klädtips
 Musik & Kändisar
 Tipsa om grejor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards