nicolesblogge

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Nicole khouri - 1 februari 2013 21:08

Tjena jag sitter och har fredagsmys med chips och Gladiatorerna.Det är reklam så jag pasar på att blogga lite snabbt! 


 

Om ni undrar så är chipsen grillchips men det smakar inte som de hehe det smakar mycket goare!

    

Det är väldigt gott ;)



                      Brukar ni ha fredagsmys?

Av Nicole khouri - 1 februari 2013 16:30

Så vad tycker ni om låten?

Av Nicole khouri - 1 februari 2013 16:06

Hej som jag har sagt tidigare så var jag ju sjuk igår och jag läste mycket tidningar tog faktiskt alla tidningarna vi hade och det visades att vi hade 22 st det blir väldigt mycket läsning!

     

Som ni ser så är det väldigt många tidningar som tur är så är tidningarna superroliga och väldigt underhållande ;)

Av Nicole khouri - 1 februari 2013 15:56

Hej jag är så trött! Vet inte riktigt varför jag var ju sjuk igår jag hade ont i huvudet och lite förkyld men sen på kvällen blev det bättre och jag bestämde mig att jag skulle gå till skolan imorgon (Observera att det här var igår).Och idag när jag vaknade kände jag direkt att jag var väldigt trött trodde att det var för att jag var morgontrött men sen när jag var i skolan var jag även då väldigt trött jag gäspade till och med några gånger.Och nu är jag också trött.Jag tror att det beror på igår för jag var ju sjuk.

 

Jag ursäktar för den dåliga bilden men tog den snabbt imorse innan jag skulle till skolan.


                          Blir ni också trött ibland?

Presentation


HEJ jag heter Nicole och jag är en tjej som fyller 11 år i April och jag skriver om mitt liv mode och annat kul.Jag bloggar väldigt ofta.Mina idoler är Taylor swift,Demi Lovato och Katy Perry.Hope you like my blog:)!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra på min blogg?
 Videor
 Smink
 Outfits & Klädtips
 Musik & Kändisar
 Tipsa om grejor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards