nicolesblogge

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Nicole khouri - 14 februari 2013 18:22

   


Hoppas ni får en trevlig kväll hej då!!

Av Nicole khouri - 14 februari 2013 16:21

Hej jag mamma och min syster har gjort jätte goda chocklad doppade jordgubbar det var supergott!

   

Dem är jätte enkla att göra det ända man gör är att göra ett vattenbad och sedan så doppar man bara jordgubben i den smälta chockladen så enkelt men om man vill göra den ännu godare så lägger man till lite grädde!

 

Vi hade  en jordgubbstårta i frysen så vi tog och åt den också!

 

Det var så mysigt faktiskt och det var första gången i våran familj som vi gjorde så stor grej av Alla hjärtans dag! Hehe men det var väldit mysigt och väldigt gott hehe!!

 

Hej då!!

Av Nicole khouri - 14 februari 2013 09:55

Det är Alla hjärtans dag!! Själv så gör jag inte något speciellt på denna dag förutom att mamma har köpt jordgubbar och pappa har köpt chocklad så vi ska äta jordgubbar med smält chocklad mums! Jag kommer uppdatera mera lite senare idag också.

 

Presentation


HEJ jag heter Nicole och jag är en tjej som fyller 11 år i April och jag skriver om mitt liv mode och annat kul.Jag bloggar väldigt ofta.Mina idoler är Taylor swift,Demi Lovato och Katy Perry.Hope you like my blog:)!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra på min blogg?
 Videor
 Smink
 Outfits & Klädtips
 Musik & Kändisar
 Tipsa om grejor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards