nicolesblogge

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Nicole khouri - 9 februari 2013 17:49

Hej i skrivande stund sitter jag och dricker smothie medans jag väntar på att gäster ska komma till oss. Gästerna är fyra pers  två är mammas och pappas kompisar och de har även två barn som  jag brukar hänga med. Våran familj har känt den här familjen sen 2005 alltså i 8 år och de här barnen är en tjej som är äldre än mig och en kille som är lika gammal som jag. Jag är mest med tjejen hon är 14 och jag är bara 10 men vi har ända massor gemensamt!

 

Det är blåbärssmothie ifall nu undrar!

Det här har jag på mig idag!!

   

Hårband: Ginatricot

Armband: Vet ej ???

Skjorta: Lindex

Leggins: KappAhl

                                                        Hoppas ni får en trevlig kväll!!




Presentation


HEJ jag heter Nicole och jag är en tjej som fyller 11 år i April och jag skriver om mitt liv mode och annat kul.Jag bloggar väldigt ofta.Mina idoler är Taylor swift,Demi Lovato och Katy Perry.Hope you like my blog:)!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra på min blogg?
 Videor
 Smink
 Outfits & Klädtips
 Musik & Kändisar
 Tipsa om grejor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards