nicolesblogge

Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Nicole khouri - 2 februari 2013 22:46

Ja jag vet att jag har sagt att jag inte ska byta header på ett tag men jag kunde inte låta bli att gå in på Paint och göra en ny header men nu så LOVAR jag att jag ska ha den här headern i hela Februari det blir svårt men jag ska inte verkligen inte göra en ny header för att den här headern blev jag faktiskt nöjd med !!!!

 


                          Tycker ni om headern?

Av Nicole khouri - 2 februari 2013 21:37

Hej jag tittade just på Melodifestivalen och jag tycker det finns många bra artister min favorit var Gosa med Mary N`diaye jag tycker hon var så full med energi att det var underhållande ( på ett bra sätt)Hon har ju vart med i The Voice Sverige och är ganska erfaren av att stå på scen och det var därför jag blev ganska besviken när hon åkte ut :( Men det fanns andra artister som jag också tyckte om som gick vidare t.e.x  David Lindgren med låten Skyline.


Mary var jätte bra och hon hade världen bästa och snyggaste scen-kläder!

 




YOHIO var också bra inte min favorit men ända bra :)

      

Gina och Danny är programledare och jag tycker att de gör ett fantasktiskt jobb ;)!!!

 

                                                                                                   Tittade ni på Melodifestivalen?

                                                                  Vilken var eran favorit/favoriter?

                              


Av Nicole khouri - 2 februari 2013 17:55

Hej hej just nu sitter jag med min bästis Alice vi har nyss vart ute och vi tog några bilder!

 Det var ganska mörkt ute så det blev inte så bra bilder <3

Här är vi inomhus <3

Har ni någon BFF= Best Freinds Foverer?

Av Nicole khouri - 2 februari 2013 14:22

Hej idag har det vart en bra dag hitills. Solen skiner och jag har just vart på Willys och köpt chocklad. Jag vet inte riktigt varför men jag är bara jätteglad  kan ha att göra med att det är så fint väder ute och för att jag har städat rummet,bädat sängen och damsugat. Så nu när allt är fint och fräsht.

 

Även om solen lyser så är det fortfarande kallt ute så vinterjackan på hehe!

 


 

Här kommer också DAGENS OUTFIT !!!!

   

                                                      Är det fint väder hos er också?

Presentation


HEJ jag heter Nicole och jag är en tjej som fyller 11 år i April och jag skriver om mitt liv mode och annat kul.Jag bloggar väldigt ofta.Mina idoler är Taylor swift,Demi Lovato och Katy Perry.Hope you like my blog:)!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra på min blogg?
 Videor
 Smink
 Outfits & Klädtips
 Musik & Kändisar
 Tipsa om grejor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards