nicolesblogge

Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Nicole khouri - 16 februari 2013 21:43

Hej jag har just tittat klart på Melodifestivalen och jag verkligen älskade låten Falling med den jätte gryma gruppen State of Drama. Låten var både lugn men ändå super bra jag älskade den. Alla andra tidigare bidrag i Melodeifestivalen 2013 var väldigt bra men inte lika bra som den är gruppen och låten.När dem skulle säga vem som  var det första bidraget som skulle komma i final då så satt jag och tänkte "Hoppas att State of Drama kommer vidare kom igen säg bidrag nr 7 kom igen kom igen" och sedan när Gina sa "Bidrag nr 7 Falling med Sate of drama" då så hoppade jag upp ur soffan och jublade högt det var första gången som jag blev så glad över att ett bidrag hade komit till final men jag tycker att de förtjänade platsen!

   

Jag tycker att sångaren har en väldigt bra och unik röst!


                                  Vilka/vilken var eran favorit?

                                                          Gillade/älskade ni också gruppen State of Drama?


Presentation


HEJ jag heter Nicole och jag är en tjej som fyller 11 år i April och jag skriver om mitt liv mode och annat kul.Jag bloggar väldigt ofta.Mina idoler är Taylor swift,Demi Lovato och Katy Perry.Hope you like my blog:)!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra på min blogg?
 Videor
 Smink
 Outfits & Klädtips
 Musik & Kändisar
 Tipsa om grejor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards