nicolesblogge

Alla inlägg under februari 2013

Av Nicole khouri - 11 februari 2013 22:53

Hej jag ska snart gå och lägga mig klockan är ganska mycket men först ville jag visa er några väldigt snygga naglar.

         

Jag blir så inspererad och vill faktiskt genast sätta igång och göra nya fina naglar men jag har ju redan på mig ett snyggt nagellack som jag redan har visat men jag kan visa det igen.

 

                                 Vilken av nageldesignerna var eran favorit och varför?

                                                        Brukar ni fixa och trixa med era naglar?

Av Nicole khouri - 11 februari 2013 22:12

 

Jag tycker att det är svårt att veta hur man ska få en snygg vardagsoutfit så därför är den här outfiten jättebra för att den är både vardaglig och snygg!

                                 Vad tycker ni om outfiten?

                                                       Skulle ni kunna tänka er att ha på er det här? 

Av Nicole khouri - 11 februari 2013 16:16

Vad tycks?

Av Nicole khouri - 11 februari 2013 15:23

Hej jag är med min bästis Alice just nu och vi har vart ute och tagit några fina utomhusbilder så här ser dem ut:  

När vi skulle ta kort så var vi tvungna att ta av oss våra vantar och då så frös typ våra fingrar ihjäl haha!!

     

Här ser det ut som om det är sommar hehe =)

  Här är föresten mina naglar:

   

                                         Vad tycks om bilderna här ovanför?


Av Nicole khouri - 11 februari 2013 11:42

Godmorgon jo det har ju blivit väldigt populärt att ta kort på sin frukost så nu tänker jag också göra det så här är min goda frukost:

 

Det är blåbärsgröt och det är bara havregrynsgröt men att jag har lagt i blåbär och det smakar supergott. Jag har också färskpressad apelsinjuice som pappa pressade åt mig:)

                             Vad brukar ni äta till frukost?

Av Nicole khouri - 10 februari 2013 23:17

 

Den här outfiten är så snygg!!!!

Av Nicole khouri - 10 februari 2013 17:59

Vad tycks?


Av Nicole khouri - 10 februari 2013 17:25

Hej som jag redan har sagt så har jag vart i stan med mamma och pappa och jag hade på mig det här:

   

                                      Vad tycks?

Presentation


HEJ jag heter Nicole och jag är en tjej som fyller 11 år i April och jag skriver om mitt liv mode och annat kul.Jag bloggar väldigt ofta.Mina idoler är Taylor swift,Demi Lovato och Katy Perry.Hope you like my blog:)!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra på min blogg?
 Videor
 Smink
 Outfits & Klädtips
 Musik & Kändisar
 Tipsa om grejor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards