nicolesblogge

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Nicole khouri - 2 januari 2013 17:47

HEJ jag har haft en ganska tråkig dag,bara suttit hemma i pyjamas och titta på TV inte så kul tills min mamma kom hem med en påse från KappaAhl och i den fanns lite kläder till mig yehhi            Jag gjorde ett tidigare inlägg om ett par andra byxor som är som de här fast de är grå och de här är ju svarta men annars är det ingen skillnad på byxorna.Byxorna och Tröjan kostade 75 kr på REAN men det var halva rea priset så det blev 37 kr för byxorna och 37 kr för tröjan så det var super super billigt. Jag ska faktiskt till stan igen imorgon med mamma för att hon sa att det finns många fina saker åt mig men jag måste vara med och pröva de.

                                                   SES SENARE!!

Presentation


HEJ jag heter Nicole och jag är en tjej som fyller 11 år i April och jag skriver om mitt liv mode och annat kul.Jag bloggar väldigt ofta.Mina idoler är Taylor swift,Demi Lovato och Katy Perry.Hope you like my blog:)!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra på min blogg?
 Videor
 Smink
 Outfits & Klädtips
 Musik & Kändisar
 Tipsa om grejor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards