nicolesblogge

Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Nicole khouri - 18 januari 2013 21:40

Hej jag tog några foton igår jag redigerade bilderna själv på datorn

     

                   Sista bilden på mina ben är lite konstig men men...

                                 Vad tycks?

Av Nicole khouri - 18 januari 2013 21:26

Hej här är 10 saker i 10 dagar 

                                 Jag  känner bara igen en låt av Beyonce och det är låten Halo

                                                                                 Jag tycker inte att Taylor Swift ska  vara med i filmen Hannah Montanna The Movie

                                                                                 Jag säger typ aldrig "godnatt" jag säger "natti natti" istället 

                                                                                Jag skulle ALDRIG kunna bo på en farm

                                                                                 Jag tycker inte att färgerna rött och gult passar ihop

                                                                                Jag tycker det är grymt kul att fota 

                                                                                Jag gillar att göra  videor men för mig så funkar det inte att ladda upp det på bloggen TYVÄR=(

                                                                               Jag har lovat mig själv att ALDRIG  röka i hela mitt liv

                                                                              Jag har aldrig fiskat i hela mitt liv

                                                                             Jag ÄLSKAR jordgubbar

                               

Av Nicole khouri - 18 januari 2013 21:22

                                   

                       Jag skulle nog inte ha den här outfiten till vardag men gärna till fest eller liknande

Om ni undrar var jag hittar bilderna är det på weheartit.com

             ses=)

Av Nicole khouri - 18 januari 2013 21:15

                                      I got beauty,I got class,

                 I got style and I got ass.

                                        

                                       -Beyonce

 

 

 

Hittade den här texten på en blogg =) jag tycker att texten är så rolig vad tycker ni ?

Presentation


HEJ jag heter Nicole och jag är en tjej som fyller 11 år i April och jag skriver om mitt liv mode och annat kul.Jag bloggar väldigt ofta.Mina idoler är Taylor swift,Demi Lovato och Katy Perry.Hope you like my blog:)!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra på min blogg?
 Videor
 Smink
 Outfits & Klädtips
 Musik & Kändisar
 Tipsa om grejor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards