nicolesblogge

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Nicole khouri - 13 januari 2013 17:49

HEJ 

Tänkte börja med en ny grej här på bloggen som heter Dagens inspirations bild. Jag kommer alltså lägga ut en bild som jag tycker inspirerar inom mode så här kommer den första bilden:

                                    

                          Inte så stor bild men men..

                   



                     Så vad tycks om outfiten?

                              

Av Nicole khouri - 13 januari 2013 16:45

                        Hej dissar ni eller hissar ni det här linnet     Skriv eran Diss eller Hiss i kommentarsfältet och motivera gärna!

Nicoles Hiss eller Diss: Jag Dissar det här linnet för att jag tycker inte att blåa rosor är snyggt speciellt inte med vit till så Diss!

Av Nicole khouri - 13 januari 2013 16:00

HEJ

Här kommer 10 saker i 10 dagar


                                   Jag har aldrig  vart på Gröna Lund!

                                                                                       Jag dricker minst 6 glas  vatten per dag!

                                                                                      Jag tycker Talang,  X factor och  Melodifestivalen är hundra gånger roligare än Idol!

                                                                                     Jag har storlek 33/34 på skor!

                                                                                     Jag är 134 cm lång!

                                                                                      Jag älskar idrott!

                                        Det är helt omöjligt för mig att  välja vad som är godast mellan Sourcream and onion och popcorn!

                                                                                   När jag var 8 eller 9 år så vaknade jag  varenda helg ungefär vid kl:07:00!

                                                                                 Jag prenumenerar på en tidning som heter Julia !

                                                                                   Vädret jag hatar mest av allt är regn!

Av Nicole khouri - 13 januari 2013 09:27

Godmorgon jag hann ju inte blogga så mycket igår så jag tänkte visa vad jag gjorde igår nu istället

     

           09:15 Vaknade var inne lite på datorn,och sen så åt jag frukost

            

           14:00 Jag tittade på några program av Pyjamasklubben på datorn.När jag hade tittat lite var jag sugen på smoothie så jag gjorde en banan och choklad smoothie   

1.Först så lägger man i en banan 

 

2.Sen så häller man i lite mjölk

 

3.Ta sedan i ganska mycket kakao om du vill få en extra chokladig smak

 

4.Sätt sedan på locket på mixern och mixtra 

 

5.Häll i det i ett glas och...

 

6...Njut hehe!


     17:00 Jag åt middag

  

      18:00 Jag målade mina naglar.Min mamma sa att vi skulle till min gudmor.

 

Så här blev mina naglar

 

19:00 Jag tog på mig och vi åkte till min gudmor

  

 11:30 Vi kom hem och sov




                DET VAR MIN GÅRDAG VI SES:)

Presentation


HEJ jag heter Nicole och jag är en tjej som fyller 11 år i April och jag skriver om mitt liv mode och annat kul.Jag bloggar väldigt ofta.Mina idoler är Taylor swift,Demi Lovato och Katy Perry.Hope you like my blog:)!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra på min blogg?
 Videor
 Smink
 Outfits & Klädtips
 Musik & Kändisar
 Tipsa om grejor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards