nicolesblogge

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Nicole khouri - 16 januari 2013 20:40

Just nu så sitter jag och tittar på Sveriges mästerkock det är just nu att människor åker ut och ja är så spänd!

        Ni tycker nog jag ser riktig spänd ut haha!

       Det är så kul när folk kommer vidare


        Men lite tråkigare när folk ger varandra hej då kramar vilket innebär att de inte har gått vidare



Om ni undrar så är det under reklamerna som jag bloggar och...

       l  Läser Juliatidningen hehe! Jag tycker att reklamerna är så TRÅKIGA så jag läser den riktigt ROLIGA Juliatidningen istället :)


                                           HEHE KOLLA HÄR 

 

                                   Tror ni jag pussade?

                                               Hihi

                

  


Av Nicole khouri - 16 januari 2013 20:22

HEJ det har blivit ganska mycket bara Dagens inspirations bild och 10 saker i 10 dagar och det kan bli tråkigt men jag ska blogga mer om MIG men nu kommer iallafall dagens inspirations bild ändå :)

                                         

                                      Vanlig,vardaglig,skön men ändå så SNYGG !


                                                        


                                                  Vad tycker ni om outfiten?





Presentation


HEJ jag heter Nicole och jag är en tjej som fyller 11 år i April och jag skriver om mitt liv mode och annat kul.Jag bloggar väldigt ofta.Mina idoler är Taylor swift,Demi Lovato och Katy Perry.Hope you like my blog:)!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra på min blogg?
 Videor
 Smink
 Outfits & Klädtips
 Musik & Kändisar
 Tipsa om grejor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards