nicolesblogge

Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Nicole khouri - 19 januari 2013 20:09

Hej här kommer några grymma låtar:

Fifteen-Taylor Swift

Don´t push me-Coco Jones

Skyscraper-Demi Lovato

Det var alla ses :)


Av Nicole khouri - 19 januari 2013 11:53

Hej jag dushade för typ en timme sen och nu så vill jag göra 10 saker i 10 dagar och gissa vad det är den sista dagen det käns både bra och dåligt,bra för att det var så svårt att komma på alla sakerna och dåligt för att nu kanske jag inte har något att blogga om men men här kommer ialla fall 10 saker i 10 dagar (sista dagen)

                                         Jag är inte duktig på att göra headers 

                                                                                                      Jag får ont i ryggen när jag är stressad

                                                                                                      Jag är inte så duktig på att måla mina naglar

                                                                                                     Jag lockar typ aldrig mitt hår

                                                                                                      Jag kan inte rapa med mening

                                                                                                      Jag älskar att tävla

                                                                                                       Jag försöker konstant bevisa att tjejer är lika bra killar 

                                                                                                      Jag tycker att samhällskunskap är kul

                                                                                                       Jag tycker det är kul att rappa

                                                                                                        Jag älskar Hello Kitty

                                                                   Så det var allt om ni har läst alla 10 saker i 10 dagar-inlägg så har ni läst 100 saker ni kanske inte visste om mig WOHOOOO!!!

Av Nicole khouri - 19 januari 2013 11:31

                                

                    Snygg och enkel sommaroutfit =)

Presentation


HEJ jag heter Nicole och jag är en tjej som fyller 11 år i April och jag skriver om mitt liv mode och annat kul.Jag bloggar väldigt ofta.Mina idoler är Taylor swift,Demi Lovato och Katy Perry.Hope you like my blog:)!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra på min blogg?
 Videor
 Smink
 Outfits & Klädtips
 Musik & Kändisar
 Tipsa om grejor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards