nicolesblogge

Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Nicole khouri - 17 januari 2013 17:23

TJA

Här kommer en bildbomb på mig,jag vet inte riktigt varför jag tog så många kort och just på mig men ibland när man har tråkigt så är det ett bra tisdfödriv =)

 

                                                     

Haha bilderna är kanske lite konstiga och så men men...

Av Nicole khouri - 17 januari 2013 15:06

                             Hej här kommer Dagens inspirations bild

                     


                                       Själv så tycker jag att outfiten är supersnygg =)

                                      Vad tycks om outfiten?

Av Nicole khouri - 17 januari 2013 14:05

Hej glömde göra 10 saker i 10 dagar igår så idag blir det 20 saker istället :)

                                         

                                Jag tycker att låten Want u back med Cher Lloyd är jätte grym

                                                                                Jag tycker att Big Time Rush är bättre än One Direction

                                                                                 Jag har vart typ 70 m från en helikopter

 

 När jag  var på en strand så  var det en pojke som hade drunknat och det kom dit typ 4 helikoptrar och när de hittade honom i vattnet så såg jag när de försökte få tillbacks hans andan (observera att jag stog väldigt långt ifrån de som hjälpte honom att få tillbaks andningen men jag såg ändå)

                                                                                 Jag har bara stt ett halvt avsnitt från serien Mia på Grötö och tycker redan att serien är så imla BRA

                                                                        Jag tycker det är svårast att inte skratta när man inte får skratta 

                                                                        Jag tycker slitna jeansshorts  är så SNYGGA 

                                                                         Jag tycker Ballerina kakor är godare än bullar

                                                                            Jag gillar inte fruktkaka

                                                                        Jag tycker att serien REA är grymt rolig

                                                                   Jag kan skriva på tangetbordet utan att titta på det ( jag gör det just nu hehe =) 

                                                                    Jag tror inte att jag skulle passa i blont  hår men kanske vem vet hehe =)

                                                                                            Jag tycker att Zendaya är super snygg

                                                             Jag tycker att namnen Berta och Märta är superfula

                                                                                            Jag är jätte trött 

                                                                                  Jag är ingen morgonmänniska

                                           Jag hatar när man säger åt folk att  vara tysta för att de pratar och så får man svaret  "var tyst själv"

                                                                                      Jag älskar doften av munkar

                                                             Jag hatar att  välja kläder på morgonen

                                                                                                      Jag är kär

 

Presentation


HEJ jag heter Nicole och jag är en tjej som fyller 11 år i April och jag skriver om mitt liv mode och annat kul.Jag bloggar väldigt ofta.Mina idoler är Taylor swift,Demi Lovato och Katy Perry.Hope you like my blog:)!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra på min blogg?
 Videor
 Smink
 Outfits & Klädtips
 Musik & Kändisar
 Tipsa om grejor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards