nicolesblogge

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Nicole khouri - 4 januari 2013 19:39

Gud vad länge sen det var jag gav er ett tips så här kommer ett tips, ett filmtips 

Filmen heter Katy Perry-Part of me och det är en dokumentär som följer katys liv både på och vid scenen

                                                 HÄR ÄR EN BILD UR FILMEN

                                      

Själv så tycker jag att filmen är så himla bra:) Det som jag gillar mycket är att man få  se sidor av Katy som man kanske inte alltid ser på scenen, man fick se henne gråta, vara morgontrött och se henne besöka hennes mormor haha!:) men det viktigaste var att man fick se den riktiga Katy Perry

Av Nicole khouri - 4 januari 2013 13:44

HEJ jag hade för ett tag sedan målat mina naglar svarta men tyvär så glömde jag visa de på bloggen (Förlåt) men nu ska iallaFALL nagellacket bort hihi!  

                                                      VI SES<3

Av Nicole khouri - 4 januari 2013 13:38

HEJ jag har just dushat och torkat mitt hår så här såg det ut....

                                                 FÖRE

  och så.....                                                          EFTER    

                                                  VI SES<3                                           

                                                                   

Av Nicole khouri - 4 januari 2013 11:59

...Opps jag är lite sen med mina nyårslöften men hur säger man bättre sent än aldrig eller hur hehe 

                                                       Sluta pilla och bita på naglarna 

                                                                                                                    Börja i en dansgrupp (typ som Bliss eller något sånt)

                                                         och det jag redan sagt Börja  vara ute mer,typ som att gå ut och springa

                                                                           

 

 

 

                                          HAR NI NÅGRA SENA/INTE SENA NYÅRSLÖFTEN?

Av Nicole khouri - 4 januari 2013 11:51

HEJ jag vaknade kl 11 idag ganska tidigt faktiskt hehe! Jo idag blir det en-min-systers-kompisar-kommer-hit-och-titta-på-film-och-jag-får-inte-störa-dag ganska tråkigt:( men jag kanske kan ringa en kompis och se om vi kan hänga hos henne då kan ju dagen faktiskt bli bättre:) men vi får se.Just nu så ska jag hoppa in i dushen och sen så ska jag nog ringa en kompis!

                                     SES NOG SENARE!!

Presentation


HEJ jag heter Nicole och jag är en tjej som fyller 11 år i April och jag skriver om mitt liv mode och annat kul.Jag bloggar väldigt ofta.Mina idoler är Taylor swift,Demi Lovato och Katy Perry.Hope you like my blog:)!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra på min blogg?
 Videor
 Smink
 Outfits & Klädtips
 Musik & Kändisar
 Tipsa om grejor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards