nicolesblogge

Alla inlägg den 20 januari 2013

Av Nicole khouri - 20 januari 2013 12:43

           

Det är såna här bilder som får mig att längta till sommaren!

Dumma,kalla Sverige:(

Men det finns inget att göra än att drömma sig in i bilderna eller..

ÅKA PÅ SEMESTER TILL ETT VARMT STÄLLE

Men tyvär så ska jag inte åka på någon semester just nu :(

Lägntar ni också till sommaren?

Av Nicole khouri - 20 januari 2013 12:18

MUMS :)

     

Guud vad länge sen det var jag åt pannkakor,men idag åt jag det och det var jättegott ;)

Pannkaksfrukost är den bästa frukosten eller vad tycker ni? HEHE!

             SES SENARE nu ska jag plugga!

                        

Av Nicole khouri - 20 januari 2013 10:52

Hej jag kommer gå rakt på sak,jag tror att nog alla vet vem William Spetz är och vem Clara Henry är och om ni inte vet det så ska jag berätta att det är två sjukt roliga personer som gör jätte roliga videor på Youtube.Men jag har hittat en annan tjej som är också sjukt rolig,hon heter Vanessa här är en av hennes videor :)

Tycker ni att hon är rolig?

Kram Nicole

Presentation


HEJ jag heter Nicole och jag är en tjej som fyller 11 år i April och jag skriver om mitt liv mode och annat kul.Jag bloggar väldigt ofta.Mina idoler är Taylor swift,Demi Lovato och Katy Perry.Hope you like my blog:)!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra på min blogg?
 Videor
 Smink
 Outfits & Klädtips
 Musik & Kändisar
 Tipsa om grejor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards