nicolesblogge

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Nicole khouri - 15 januari 2013 18:33

                                          Hej här kommer dagens inspirations bild 

                                            

                                            Snygg va?  

Av Nicole khouri - 15 januari 2013 16:54

Hej här kommer 10 saker i 10 dagar men det blir istället 20 saker för att jag glömde göra igår 

                                      

                                             Jag har bara fått 6 kommentarer 

                                                                                                 Jag tycker att programmet Life with boys är superkul

                                                                                                  Första gången jag åkte flygplan  var jag 3 år

                                                                                                                Jag döptes i Syrien

                                                                                               Jag har 4 mostrar och 2 morbröder

                                                                                            Jag har spelat fotboll i ungefär 3 och ett halvt år

                                                                                                                              Jag gillar inte ost

                                                                           Jag har nästan aldrig på mig örhängen trots att jag har  hål i öronen 

                                                                                                                    Jag avskyr när folk rapar

                                                                                    Jag hatar när folk blåser  antagligen i mitt ansikte nake eller hår   

                                                                                                                     Jag är nästan aldrig på bio

                                                                        Mina favoritdjur är delfiner,pingviner och giraffer!

                                                                                            Min favoritfärg är lila och blå

                                                                          Jag tycker Zayn Malik är snyggast i One Direction 

                                                           Jag känner inte en enda person som är rädd att gå till tandläkarn

                                                                                         Jag älskar kläder mer än skor

                                                                     Jag har aldrig seglat eller åkt motorbåt

                                                                              Jag tycker det är kul att kasta pilbåge

                                                                          Jag gillar inte att åka taxi

                                                                                   Jag gillar att  virka

 

Presentation


HEJ jag heter Nicole och jag är en tjej som fyller 11 år i April och jag skriver om mitt liv mode och annat kul.Jag bloggar väldigt ofta.Mina idoler är Taylor swift,Demi Lovato och Katy Perry.Hope you like my blog:)!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra på min blogg?
 Videor
 Smink
 Outfits & Klädtips
 Musik & Kändisar
 Tipsa om grejor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards