nicolesblogge

Alla inlägg under januari 2013

Av Nicole khouri - 13 januari 2013 16:00

HEJ

Här kommer 10 saker i 10 dagar


                                   Jag har aldrig  vart på Gröna Lund!

                                                                                       Jag dricker minst 6 glas  vatten per dag!

                                                                                      Jag tycker Talang,  X factor och  Melodifestivalen är hundra gånger roligare än Idol!

                                                                                     Jag har storlek 33/34 på skor!

                                                                                     Jag är 134 cm lång!

                                                                                      Jag älskar idrott!

                                        Det är helt omöjligt för mig att  välja vad som är godast mellan Sourcream and onion och popcorn!

                                                                                   När jag var 8 eller 9 år så vaknade jag  varenda helg ungefär vid kl:07:00!

                                                                                 Jag prenumenerar på en tidning som heter Julia !

                                                                                   Vädret jag hatar mest av allt är regn!

Av Nicole khouri - 13 januari 2013 09:27

Godmorgon jag hann ju inte blogga så mycket igår så jag tänkte visa vad jag gjorde igår nu istället

     

           09:15 Vaknade var inne lite på datorn,och sen så åt jag frukost

            

           14:00 Jag tittade på några program av Pyjamasklubben på datorn.När jag hade tittat lite var jag sugen på smoothie så jag gjorde en banan och choklad smoothie   

1.Först så lägger man i en banan 

 

2.Sen så häller man i lite mjölk

 

3.Ta sedan i ganska mycket kakao om du vill få en extra chokladig smak

 

4.Sätt sedan på locket på mixern och mixtra 

 

5.Häll i det i ett glas och...

 

6...Njut hehe!


     17:00 Jag åt middag

  

      18:00 Jag målade mina naglar.Min mamma sa att vi skulle till min gudmor.

 

Så här blev mina naglar

 

19:00 Jag tog på mig och vi åkte till min gudmor

  

 11:30 Vi kom hem och sov




                DET VAR MIN GÅRDAG VI SES:)

Av Nicole khouri - 12 januari 2013 09:21

HEJ igår så hann jag inte skriva 10 saker du kanske inte visste om mig så idag så får jag skriva 20 saker istället.

                                             Jag har bara haft glasögon i ungefär 1 år

                                                                                              Min favorit bloggerska är en tjej som kallar sig Foki

                                                                                                                         Jag gillar inte Hallowen

                                                                                                                        Jag älskar att titta på TV

                                                                                                           Jag har en stor fobi för spindlar och andra kryp

                                                                                                                                    Jag hatar blodpuddig

                                                   jag  vill bli  vig för jag tycker det är coolt att typ gå ner i split  och sånt där                               

                                                                              Min favorit smak på chip är Souercream and onion

                                                                       En låt jag aldrig tröttnar på är Troublemaker med Olly Murs ft Flo Rida

                                                                                                                         Jag gillar inte smör  

                                                                                           Ovansidan av mina händer är jätte jätte torra

                                                                                            Jag har Facebook fasst jag är ALDRIG inne på det

                                            Jag gillar inte att dricka mjölk men ändå så tycker jag om att ha det med flingor     

                                                                                    När jag var typ 8 eller 7 så hade min familj en guldfisk

                                                                                    Jag är allergisk mot kiwi och björkpollen

                                                                               Jag har vart två  veckor på ett femstjärningt hotell i egypten där jag också firade julafton

                                                                                               Jag var  vart i Grekland två gånger

                                                                                         I ett tjafs/diskussion så  vill jag alltid ha sista ordet

                                                                              Jag sitter mittemot min bästis i klassrummet och i bamba :)

                                                                                  Jag älsker en kille  vars namn är William Spetz    

Av Nicole khouri - 12 januari 2013 09:16

HEJ

Jag skulle egentligen svara på frågorna den tionde Januari men jag hann inte så det blev idag istället.

Men problemet är att jag inte har fått några frågor :( Tyvär.

Av Nicole khouri - 10 januari 2013 18:17

HEJ här kommer 10 saker du kanske inte visste om mig 

                                         Jag har en halvsyster som bor i stockholm med sin man

                                                                                   När jag var åtta år tuggade jag tugummi nästan hela tiden

                                                                                     Jag tycker att filmer är bättre än de flesta serier

                                                                                        Jag funderar på att färga året rött när jag bir stor

                                                                              Jag älskar att dricka te men dricker det nästan aldrig, vet inte varför

                                                                                       Jag andvänder minst 10 ansiktsservetter per dag

                                                                                        Jag vill ha en Iphone 5 ( ska kanske få en )

                                                                     Jag startade min blogg i november 2012 och jag hade 13 besökare den månaden 

                                                                                                 När jag var liten hatade jan napp och nappflaska   

                                                                                    Min tioårskalas var mitt bästa födelsekalas hitils i mitt liv                                                            

Av Nicole khouri - 9 januari 2013 19:46

HEJ

Jag tänker börja med en ny grej på bloggen nämligeen att skriva 10 saker ni kanske inte visste om mig i 10 dagar så det blir tillsammans 100 saker.Det kommer bli svårt men jag ska lyckas :) JAG BÖRJAR NU!

        Jag har intalat mig själv att jag ska gilla oliver så varje gång jag äter det så slutar det med att jag spottar ut den                                                   

           Det är helt omöjligt för mig att kunna antagligen läsa, skriva eller över huvudtaget koncetrera mig när jag hör musik    

                                            Jag är lite lite rädd för hundar och jag skäms över det!

                                            Varje gång jag får pengar så sparar jag de o ch andvänder det typ aldrig                

                                             Jag äter minst 8 mandlar  varje eller varannan dag  

                                       Jag tycker det är kul att sjunga men problemet är att jag inte kan sjunga         

                                                    Jag  ÄLSKAR att dansa!

                                          JAG HATAR  HÄSTAR   (Inget illa ment)          

                                                   Jag avskyr träslöjd :(

                                                Jag gillar att se mig i spegeln!                    

Av Nicole khouri - 9 januari 2013 16:28

Hiss eller Diss vad tycker ni låt mig höra eran åsikt      Kommer ni Hissa eller Dissa de här byxorna skriv i kommentarsfältet vad ni tycker.Alla Hissar och Dissar är välkommna men motivera gärna varför ni väljer Hiss eller Diss!

Nicoles Hiss eller Diss: Hiss verkligen för att jag älskar djurmönster och de är ovanliga och coola så Hiss:)!!

Av Nicole khouri - 9 januari 2013 16:21

Nu så är det bara en dag kvar tills frågestunden och jag har fått 0 frågor:( Men det är inte försent än för att det är en dag kvar så fråga på i kommentarsfältet!

Presentation


HEJ jag heter Nicole och jag är en tjej som fyller 11 år i April och jag skriver om mitt liv mode och annat kul.Jag bloggar väldigt ofta.Mina idoler är Taylor swift,Demi Lovato och Katy Perry.Hope you like my blog:)!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra på min blogg?
 Videor
 Smink
 Outfits & Klädtips
 Musik & Kändisar
 Tipsa om grejor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards