nicolesblogge

Alla inlägg under januari 2013

Av Nicole khouri - 8 januari 2013 15:58

HEJ jag kom hem från skolan ungefär kvart i tre och hade lust att blogga så vad kan vara bättre än dagens outfit!  Jag brukar ju ta kort vid tv:en men jag ville pröva stå och ta kort på ett annat ställe.Jag tycker att det blir väldigt bra när man står där,ska nog göra det flera gånger.


                                               Vad tycks? alltså om stället jag står på och min outfit!

Av Nicole khouri - 7 januari 2013 17:33

HEJ ett tips kommer här    Jo nu undrar ni nog vilka de här tjejerna är,jo det är pyjamaklubben hehe eller rättare sagt det är en serie som går på barnkanalen 16:30  och den handlar om 5 tjejer som har en klubb,pyjamasklubben där de sover över hos varandra,har olika pyjamasklubbsutmaningar och varje dag går till strandcafet och dricker smoothies haha! 

Jag tycker att serien är grymt bra.Alla tjejerna är olika men ändå lika på något sätt hehe!

Av Nicole khouri - 6 januari 2013 18:47

HEJ jag ville bara påminna om frågestunden ni kan fråga vad ni vill.

Skriv frågan i kommentarsfältet.

Av Nicole khouri - 6 januari 2013 18:44

HEJ nu har vi monterat upp spegeln så här ser det ut  Bilden är inte så bra men det är iallafall något hehe!

                                                            SES SENARE!!

Av Nicole khouri - 6 januari 2013 18:42

 

Av Nicole khouri - 5 januari 2013 19:22

YEYH

Yes yes yes jag är så himla glad för att vi har köpt en spegel till min och min syrras rum eller det är 4 små speglar som vi ska lägga på rad så att det blir en hel spegel.Vi har inte hunnit sätta upp spegeln för att vi köpte den idag men jag hittade en bild på spegeln på IKEAS hemsida   

                                  

Jag är så glad för att jag har alltid velat ha en spegel i mitt rum men vi har inte hittat den rätta och här är den ju hehe!!!

Av Nicole khouri - 5 januari 2013 14:08

HEJ här är Dagens Outfit  

Idag så har jag varit med min bästis Alice vi har vart inne på datorn och varit ute lite.Hon var tyvär tvungen att gå hem men jag ska till Alice igen om kanske en timma eller två vi får se!

Av Nicole khouri - 4 januari 2013 19:39

Gud vad länge sen det var jag gav er ett tips så här kommer ett tips, ett filmtips 

Filmen heter Katy Perry-Part of me och det är en dokumentär som följer katys liv både på och vid scenen

                                                 HÄR ÄR EN BILD UR FILMEN

                                      

Själv så tycker jag att filmen är så himla bra:) Det som jag gillar mycket är att man få  se sidor av Katy som man kanske inte alltid ser på scenen, man fick se henne gråta, vara morgontrött och se henne besöka hennes mormor haha!:) men det viktigaste var att man fick se den riktiga Katy Perry

Presentation


HEJ jag heter Nicole och jag är en tjej som fyller 11 år i April och jag skriver om mitt liv mode och annat kul.Jag bloggar väldigt ofta.Mina idoler är Taylor swift,Demi Lovato och Katy Perry.Hope you like my blog:)!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra på min blogg?
 Videor
 Smink
 Outfits & Klädtips
 Musik & Kändisar
 Tipsa om grejor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards